Možnosti využití kooperativní výuky v prvních třech ročnících 1. stupně základní školy
Possibilities for Cooperative Instruction in the First Years of the Lower Grades of Primary Schools
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/2693Identifiers
Study Information System: 20485
Collections
- Kvalifikační práce [19148]
Author
Advisor
Referee
Kargerová, Jana
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Teacher Training for Primary Schools
Department
Information is unavailable
Date of defense
18. 1. 2006
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Cílem mé diplomové práce je reflexe tříletého období zavádění a průběhu kooperativní výuky v prvních třech ročnících základní školy. Jsou zde zhodnoceny důvody k realizaci kooperativní výuky, popsána organizace výuky, jsou zde posouzeny činnosti a charakter úkolů vedoucí ke splnění výchovně vzdělávacích cílů. V závěru této práce se zamýšlím nad výsledky a dalšími možnostmi využití kooperativní výuky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The aim of this final essay is the reflection of three-years period of introducing and processing of cooperative teaching in the first three years of elementary school. The work gives appreciation of reasons for realization of cooperative classes organization of teaching, evaluation activities and character of tasks leading accomplishing of pedagogical- educational aims. The author tries to think about the results and other possibilities of utilization of cooperative teaching. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)