Ekonomické chování základních škol
Economic behaviour of primary schools
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/28826Identifikátory
SIS: 87234
Kolekce
- Kvalifikační práce [18158]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hollmannová, Monika
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Ekonomie
Katedra / ústav / klinika
Institut ekonomických studií
Datum obhajoby
14. 6. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Tato bakalářská práce studuje chování základních škol jako ekonomických subjektů. Hlavním cílem je prozkoumat, jaký vliv má na ekonomické chování a možnosti získávání finančních prostředků základních škol jejich poloha a velikost. Samotná práce by se dala pomyslně rozdělit na tři části. Středem pozornosti první části jsou základní pojmy a pravidla, kterými se řídí hospodaření základních škol. Druhá část se soustředí především na způsoby získávání příjmů a jejich užití. Závěrečný úsek práce zkoumá ekonomickou činnost pěti různě velkých škol z různých oblastí České republiky.
This bachelor thesis studies behaviour of elementary schools as economic subjects. The main aim is to observe what effect location and size of elementary schools have on their economic behaviour and opportunities for gaining financial resources. The thesis itself could be imaginarily divided into three parts. The centre stage of the first part is basic terms and rules, that are followed by management of elementary schools. The second part pays attention especially to possibilities of gaining receipts and their usage. The final section of the thesis investigates economic activities of five schools of different size from different parts of Czech Republic.