Metriky úspěšnosti on-line marketingových projektů : využití služby Google Analytics
Performance metrics of on-line marketing projects : application of Google Analytics
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/29048Identifikátory
SIS: 86738
Kolekce
- Kvalifikační práce [18159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kot, Pavel
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
14. 6. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Bakalářská práce "Metriky úspěšnosti on-line marketingových projektů: Využití služby Google Analytics" je zaměřena na měření internetových prezentací prostřednictvím webové analytiky. V počátku stručně popisuje význam výzkumu pro marketingovou komunikaci. Především popisuje výzkum efektivity marketingové komunikace a měření médií v neinternetovém marketingu v kontrastu s možnostmi měření prováděných v prostředí internetu. Stěžejní část práce je zaměřena na nástroje webové analytiky, popis její funkce a její základní pojmy. Dále práce rozebírá možnosti měření a uplatnění výsledků ve spravování internetové prezentace a on-line marketingu. Tato bakalářská práce představuje webovou analytiku jako nezbytnou součást efektivního on-line marketingu a spravování webových prezentací. Podrobně se zabývá nástrojem pro webovou analýzu Google Analytics a možnostmi jeho uplatnění. V závěru práce je nabídnut pohled na metriky internetových stránek Felicity Hotels v průběhu měsíce ledna a února roku 2010 se zaměřením na jejich význam z hlediska on-line marketingu.
Bachelor thesis "Performance metrics of on-line marketing projects: Application of Google Analytics"is focussed on the web site measurement with the tools of web analytics. The beginning of this thesis briefly describes the importance of research for marketing communication. It describes performance measurement of marketing communication and media measurement in non-internet marketing in contrast to the possibilities of measurement in internet environment. The crucial part of the thesis is focussed on the tools of web analytics, description of its function and its basic terms. Then it describes the possibilities of measurement and the utilisation of the research results for improvements of on-line marketing activities and websites maintaining. The thesis presents web analytics as an inseparable part of efficient on-line marketing and websites management. It in detail describes Google Analytics, which is one of the web analytics solutions, and its usage. In the end of the thesis there is insight to the metrics of websites of Felicity Hotels during January and February 2010 and their importance from the marketing point of view.