Systém vzdělávání pracovníků v organizaci
An educational system of employees in an organization
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/29379Identifikátory
SIS: 74465
Kolekce
- Kvalifikační práce [23974]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Beneš, Milan
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Andragogika a personální řízení
Katedra / ústav / klinika
Katedra andragogiky a personálního řízení
Datum obhajoby
23. 6. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Práce s názvem Systém vzdělávání pracovníků v organizaci se skládá z pěti kapitol: Systém vzdělávání pracovníků, Vzdělávací proces, Realizace podnikového vzdělávání, Vzdělávání podle kompetencí a Řízení a rozvoj Talentů. Cílem této bakalářské práce je popsat v teoretické části základní poznatky a vystihnout některé současné vlivy v oblasti podnikového vzdělávání. V uvedených kapitolách jsou charakterizovány jednotlivé procesy podnikového vzdělávání od identifikace a analýzy vzdělávacích potřeb až po jeho realizaci a vyhodnocování. Podrobněji jsou zde rozebrány jednotlivé metody, které se používají při vzdělávání zaměstnanců. Vzhledem ke skutečnosti, že vzdělávání a rozvoj zaměstnanců je třeba vidět v souvislosti s cíli společnosti, je v práci popsán přístup založený na Vzdělávání podle kompetencí. Na základě identifikovaného kompetenčního profilu na úrovni organizace, oddělení, pracovní skupiny a jedince je pak vytvořen rozvojový program s významným podílem vzdělávacích aktivit. V poslední kapitole se práce zabývá tématem Talent managementu a rozvojem této specifické populace v organizaci.
This thesis, titled System for Education of Workers in an Organization, consists of five chapters: System for Education of Workers, Educational Process, Implementation of Business Education, Education according to Competence and Management and Development of Talent. The aim of the theoretical part is to describe the basic theories and to capture some of the current impacts on business education. In these chapters individual business processeses of education are characterised, from the identification and analysis of training needs to their implementation and evaluation. Various methods that are used in the training of staff are addressed in more detail. Given the fact that training and staff development should be seen in the context of the objectives of the company, it's very important to define an approach based on education according to competencies. On the basis of an identified competence profile at the organization level, departments, working groups and individuals all have created their own development programs with a significant proportion of educational activities. In the last chapter is concerned with Talent management and the development of this specific section of the organization