Vývoj televizních programových časopisů po roce 1989 (1990 - 2009)
The developmnet of TV Programme guides after the Year 1989 (1190 - 2009)
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/34533Identifikátory
SIS: 91558
Kolekce
- Kvalifikační práce [18160]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kruml, Milan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
14. 9. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Diplomová práce,,Yýryoj televizních programových časopisůpo roce 1989 (1 990 -2005)" se zabývá segmentem Programových časopisův českérepublice v kontextucelého časoPiseckéhotrhu vhistorické perspekti"u ,., 1990 _ 2005.Klade si za cílpodat ucelený přehled vývoje programových časopisův tomto časovémobdobí.zaměřuje se přitom na obsahové a grafické proměny, kterými vybranáperiodika vezkoumaném období ProŠlaa Porovnává je s jejich současnou podobou. V souvislosti sezdůrazněním proměny, která se zde odehrála, přinášítakésrovnání velmi omezenéhotrhu Před rokem 1989, PosfuPně se rozvrjejícího v letech devadesátý ch a zejména pakv novém miléniu' Zátoveň se soustřed ína zahraničnívydavatelství, jejichžpříchod bylpro rozvoj tuzemského trhu s progTamovyrni magazíny klíčový.Mapuje také jejichmoŽnou konkurenci v Podobě deníkových supplementů, elektronických (internet) adigitálních (EPG) médiía zamýšlísetak nad jejich budoucí existencí.
Diploma thesis "The Development of TV prograínme guides after the year 1989 ( 1990 _ 2005)" deals with the section of programme guides in the Czechrepublic in the context of the whole market of Program me magazines in the historical perspective of the years 1990 - 2005, It's goal is to offer a compact ovetview of the development of TV Programme guides in this Period. In doing so, it focuses on content and graphical changes, which the selected periodicals went through, and compares them with the current formats of the magazines. ln the context of focusing on the past changes, it also brings the comparison of the very limited market before the year 1989 and the gradually developing one in the nineties, and mainly in the new millenium, At the same time, it concentrates on foreign publishers, whose entering into the Czech market, was the key element for the development of the home trade,It also looks at newspapel supplements, electronical (internet) and digital (EPG) media, as their possible competitors, considering the future existence of the TV programme guides.