Vyšetření pragmatických komunikačních kompetencí se zaměřením na děti s Aspergerovým syndromem
An Examination of Pragmatic Communication Abilities aimed at Children with Asperger?s Syndrome
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3674Identifiers
Study Information System: 20805
Collections
- Kvalifikační práce [19148]
Author
Advisor
Referee
Michalová, Zdena
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Teacher Training for Special Schools
Department
Information is unavailable
Date of defense
22. 5. 2006
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Cílem mé diplomové práce je porovnání komunikačních schopností u dětí s AS a běžné populace. Toto porovnání bych chtěla uskutečnit pomocí Children Communication Checklist (Bishop, 1998). Pokud vím, v České republice dosud nikdo nic podobného nezkoušel, a proto se i domnívám, že by to mohlo být velkým přínosem - a to především ve vztahu k modernímu pojetí logopedie, jakožto vědy zabývající se narušenou komunikační schopností.
Das Ziel meiner Diplomarbeit ist die Vergleichung der Kommunikationsfähigkeiten bei den Kinder mit Asperger Syndrom und der üblichen Population. Diese Vergleichung möchte ich durch Children Communication Checklist (Bishop, 1998) realisieren. Soweit ich weiss, in der Tschechischen Republik hat es noch niemand versucht und deshalb glaube ich, dass es wirklich ein grosser Beitrag sein konnte - vor allem im Bereich der modernen Logopädie (als die Wissenschaft über gestörte Kommunikationsfahigkeiten).