Komunikační aktivity nadace "Rakovina věc veřejná" v roce 2010
x
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/36955Identifiers
Study Information System: 100430
Collections
- Kvalifikační práce [18289]
Author
Advisor
Referee
Ježek, Jiří
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Marketing Communications and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
21. 6. 2011
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
Nestátní neziskový sektor, neziskové organizace, nadace Rakovina věc veřejná, event marketing, internetová komunikace, celebrity marketing, sponzoringKeywords (English)
Non governmental sphere, non-profit organisations, the Rakovina věc veřejná foundation, event marketing, communication on internet, celebrity marketing, sponzoringV této práci se věnuji problematice neziskového sektoru v České republice, konkrétně se pak zaměřuji na komunikační aktivity nadace Rakovina věc veřejná v roce 2010. V první části práce je stručně zanalyzován historický vývoj a současný stav neziskového sektoru v České republice. Důraz je kladen především na neziskové organizace, které se zabývají problematikou nádorových onemocnění. Těžiště mé práce spočívá v analýze komunikačních aktivit nadace Rakovina věc veřejná v roce 2010. Třetí kapitola se zaměřuje především na public relations, jakožto hlavní pilíř marketingové komunikace nadace Rakovina věc veřejná. Stručně zanalyzovány jsou jednotlivé oblasti public relations. Ve čtvrtém oddílu se výrazněji věnuji především event marketingu, který hraje nejdůležitější roli v komunikaci nadace Rakovina věc veřejná jak směrem k veřejnosti, tak směrem k možným sponzorům. Zhodnoceny jsou dva nejvýznamnější eventy nadace Rakovina věc veřejná. Pátá část představuje analýzu komunikace nadace Rakovina věc veřejná na internetu, která je vedena prostřednictvím webových stránek, ale také prostřednictvím nového média, sociální sítě Facebook. Šestá část mé práce pojednává o stále oblíbenější formě marketingu, o tzv.celebrity marketingu. V sedmé kapitole zmiňuji sponzoring, který je nezbytně důležitý pro existenci...
This work primarily deals with situation of non-profit sphere in Czech republic. Concretely, I focus on communication activities of the Rakovina věc veřejná foundation in year 2010. In the first part I addres the historical and present situation in non-profit sphere in Czech republic. I accent especially non-profit organisations, which are dealing with cancer diseases,which represents the Rakovina věc veřejná foundation as well. The third part is about the importance of public relations. Next part is about event marketing, which is being widely used and plays very important role by gaining the financial assets. I assess two main events, which the foundation Rakovina věc veřejná presented in year 2010. The fifth part deals with internet communication, which is presented through web pages of the Rakovina věc veřejná foundation and its profile on social network Facebook. Also grows the popularity of celebrity marketing, which is analysed in chapter six. Chapter seven handles with the importance of sponzoring for the Rakovina věc veřejná foundation. Last chapter is focused on competition between the Rakovina věc veřejná foundation and organisation Liga proti rakovině Praha. Through SWOT analysis I recommend certain changes in the communication of the Rakovina věc veřejná foundation.