Výuka anglického jazyka u dětí se specifickými poruchami učení na 1.stupni základních škol
English Instruction for Children with Specific Learning Disabilities in the Lower Grades of Primary Schools
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3821Identifiers
Study Information System: 21095
Collections
- Kvalifikační práce [19148]
Author
Advisor
Referee
Májová, Ludmila
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Teacher Training for Primary Schools
Department
Information is unavailable
Date of defense
16. 5. 2006
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Very good
Diplomová práce "Výuka anglického jazyka u dětí se specifickými poruchami učení na 1 .stupni základních škol" se v teoretické části zabývá obecnými informacemi o specifických poruchách, psychologickým pozadím výuky cizího jazyka jako takového a problematiky výuky cizích jazyků u dětí se specifickými poruchami učení. V této kapitole se zejména zaměřuje na zmapování oblastí problémů a jejich projevů ve výuce. V praktické části je práce zaměřena na zjišťování názorů rodičů, týkajících se domácí přípravy na hodiny cizího jazyka za účelem zmírnění obtíží, které se mohou u dětí projevovat. Dále také se snaží zjistit názory dětí samotných a v neposlední řadě i přístup učitelů k výuce cizího jazyka u dětí se specifickými poruchami. V přílohách jsou uvedeny některé ukázky vyplněných dotazníků rodičů a dětí, otázky, které byly pokládány učitelům a seznam elektronických zdrojů materiálů pro výuku cizích jazyků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Diplomová práce "Výuka anglického jazyka u dětí se specifickými poruchami učení na 1 .stupni základních škol" se v teoretické části zabývá obecnými informacemi o specifických poruchách, psychologickým pozadím výuky cizího jazyka jako takového a problematiky výuky cizích jazyků u dětí se specifickými poruchami učení. V této kapitole se zejména zaměřuje na zmapování oblastí problémů a jejich projevů ve výuce. V praktické části je práce zaměřena na zjišťování názorů rodičů, týkajících se domácí přípravy na hodiny cizího jazyka za účelem zmírnění obtíží, které se mohou u dětí projevovat. Dále také se snaží zjistit názory dětí samotných a v neposlední řadě i přístup učitelů k výuce cizího jazyka u dětí se specifickými poruchami. V přílohách jsou uvedeny některé ukázky vyplněných dotazníků rodičů a dětí, otázky, které byly pokládány učitelům a seznam elektronických zdrojů materiálů pro výuku cizích jazyků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)