Didaktická hra ve výuce na primární škole
Didactic Games in Instruction at Primary Schools
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3883Identifikátory
SIS: 20901
Kolekce
- Kvalifikační práce [19158]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Marušák, Radek
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
16. 5. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Tato práce obsahuje základní poznatky o hře a didaktické hře. Cílem diplomové práce bylo pojednat význam hry v učení dítěte mladšího školního věku, vymezit obsah pojmu didaktická hra, rozpracovat cíle, funkce a strukturu didaktické hry a vymezit pravidla při jejím používání ve výuce. V praktické části jsem se pokusila zmapovat podoby didaktických her na primární škole a zjistit, za jakým účelem je učitelé zařazují do výuky a kde se inspirují. Dále zjistit, jak toto zpestření výuky vnímají děti a jak se mění jejich reakce na hry od 1. do 5. třídy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
This dissertation presents research findings about educational game and didactic game. The aim o f this dissertation is to explain the significance of didactic game in the education o f primary school children, outline the meaning o f didactic game and explain the objectives, roles and structures of didactic game as well as rules o f its use in teaching. In the practical part o f this dissertation I have attempted to describe a range of didactic games used in a primary school and identify the purpose and inspiration of their use by teachers. I have also attempted to explain how a use o f games in teaching is perceived by children and how their reactions to the use of didactic game change from 1st year until their 5th year at school. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)