Srovnání středoškolských učitelů matematiky a občanské nauky
A Comparison of Secondary School Teachers of Mathematics and Civics
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/3908Identifiers
Study Information System: 20657
Collections
- Kvalifikační práce [19158]
Author
Advisor
Referee
Pavelková, Isabella
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Psychology and Special Pedagogy
Department
Information is unavailable
Date of defense
22. 5. 2006
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Good
V současné době existují dva základní modely, které umožňují nahlížet na učitelskou profesi z hlediska interakce konkrétních činitelů. Oba tyto modely jsou uvedeny například v publikaci M. Kubínové: Projekty ve vyučování matematice (cesta к tvořivosti a samostatnosti), která je uvedena v seznamu použité literatury. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
V současné době existují dva základní modely, které umožňují nahlížet na učitelskou profesi z hlediska interakce konkrétních činitelů. Oba tyto modely jsou uvedeny například v publikaci M. Kubínové: Projekty ve vyučování matematice (cesta к tvořivosti a samostatnosti), která je uvedena v seznamu použité literatury. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)