Public relations ve střediscích volného času
Public relations in leisure facilities
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/40568Identifikátory
SIS: 90005
Kolekce
- Kvalifikační práce [19148]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Trunda, Jiří
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Školský management
Katedra / ústav / klinika
Centrum školského managementu
Datum obhajoby
14. 9. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
public relations, media relations, veřejné mínění, cílové skupiny, image, firemní identitaKlíčová slova (anglicky)
public relations, media relations, public opinion, target groups, image, corporate identityNÁZEV: Public relations ve střediscích volného času AUTOR: Kamila Müllerová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Bc. Blanka Pechová ABSTRAKT: Hlavním cílem bakalářské práce je vytvoření koncepce public relations pro střediska volného času, kterou bude moci využít management střediska volného času k realizaci public relations ve svém regionu. Bakalářská práce ukazuje public relations jako důležitý nástroj k úspěšné existenci střediska volného času na trhu volnočasových aktivit a služeb. Práce je rozdělena do tří hlavních oblastí. Jedná se o teoretickou, výzkumnou a praktickou část. Teoretická část si klade za úkol seznámit čtenáře, jak se střediskem volného času jako instituce, tak s hlavními aspekty public relations. Podklady byly čerpány z dostupné literatury a dalších uvedených zdrojů zabývajících se public relations a media relations. Cílem výzkumné části je zmapování PR ve střediscích volného času, zjištění jak PR ve střediscích fungují a jak jsou praktikovány v praxi. Pro tuto výzkumnou sondu byl použit webový dotazník. Závěry z této části jsou použity jako jeden z podkladových materiálů pro výstupní materiál bakalářské práce. Objektem zkoumání byla střediska volného času v České republice. Praktická část je vlastní námětový materiál "Koncepce PR střediska volného času"....
TITLE: Public Relations in Leisure Time Centres AUTHOR: Kamila Müllerová DEPARTMENT: Centrum školského managementu SUPERVISOR: Ing. Bc. Blanka Pechová ABSTRACT: This bachelor thesis is aimed at finding public relations concept for leisure time centres which can be subsequently implemented by particular leisure time centre management in their own regional public relations policy. The thesis considers public relations an important tool for a successful run of a leisure time centre within the marketplace of leisure time activities and services. There are three distinctive parts of the thesis; theoretical, research and practical one. The objective of the theoretical part is to introduce the institution of the leisure time centre in general and define the main aspects of public relations subject matter. The basis for this part became findings from available literature and other sources regarding public and media relations cited as follows. The research part builds on analysis of the state, run and the true practice of PR in leisure time centres. The instrument of the research was a web-site questionnaire. The conclusion of this part serves as one of the bases for the final outcomes of the thesis. The subject of investigation became leisure time centres located in the Czech Republic. The practical part of the...
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Trendy a vnímání efektivity nástrojů media ralations v oboru PR
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOČalounová, Markéta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Datum obhajoby: 12. 9. 2023This bachelor's thesis focuses on media relations, which are part of the field of PR. It aims to describe the current situation in the Czech PR and to find out whether traditional media relations tools are still effective ... -
Efektivita Public Relations v českých prezidentských volbách 2013
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOŠťastná, Alžběta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Datum obhajoby: 24. 6. 2015Diplomová práce Efektivita public relations v českých prezidentských volbách 2013 se zabývá analýzou efektivity public relations nástrojů, které mají klíčový vliv při budování pozitivní image kandidátů v politických volbách, ... -
Vztahy Francie a SRN k Turecku na pozadí migrační krize od června 2015 do června 2016
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOHromádko, Jan (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 11. 6. 2018