Specifické poruchy učení u dospělých jedinců
Adults with Specific Learning Malfunctions
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/4362Identifikátory
SIS: 435
Kolekce
- Kvalifikační práce [2754]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Krahulcová, Beáta
Fakulta / součást
Husitská teologická fakulta
Obor
Husitská teologie - psychosociální studia
Katedra / ústav / klinika
HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky
Datum obhajoby
15. 5. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Husitská teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Tématem této práce jsou dospělí jedinci se specifickými poruchami učení. Vzhledem k tomu, že specifické poruchy učení jsou nejčastěji diagnostikovány v mladším školním věku, protože se projevují hlavně při osvojování čtení, psaní a počítání, značný prostor teoretické části pojednává o dětech se specifickými poruchami učení. Důvodem je nutnost zabývat se touto problematikou kvůli pochopení projevů a obtíží pramenících z této poruchy v dospělosti.
This work deals with adults with specific learning difficulties. In view of the fact that diagnosis is usually made in younger scholl age, for the difficulties reveal mostly during getting the knack of reading, writing and counting, a considerable part of this work deals only with the children with specific learning difficulties. The reason is the necessity to understand the manifestations and difficulties that originate from the specific learning difficulties and that have an influence on the adulthood.