Využití her v hodinách chemie
The practical use of games in chemistry lessons
rigorózní práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/45121Identifikátory
SIS: 99007
Kolekce
- Kvalifikační práce [20096]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Teplá, Milada
Fakulta / součást
Přírodovědecká fakulta
Obor
Učitelství chemie pro střední školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra učitelství a didaktiky chemie
Datum obhajoby
16. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakultaJazyk
Čeština
Známka
Prospěl
Klíčová slova (česky)
chemické vzdělávání, aktivizující metody, didaktické hry;Klíčová slova (anglicky)
chemistry education, activating methods, didactic games;Využití her v hodinách chemie Mgr. Jana Horáková Tato rigorózní práce se zabývá využitím her ve výuce chemie pro gymnaziální úroveň vzdělávání. V úvodu jsou shrnuty možnosti aktivizujících metod se zvláštním zaměřením na využití didaktické hry. Součástí práce je celkem šest námětů k hrám s chemickou tematikou. Následuje statistické zhodnocení efektivity her ve výuce chemie, s přihlédnutím k názorům žáků a také učitelů, jež byly získány z dotazníkového šetření. Závěrem jsou uvedena fakta shrnující vhodnost použití her ve vyučování, jež by mohla být nápomocná i v dalších oblastech vzdělávání.
The Practical Use of Games in Chemistry Lessons Mgr. Jana Horáková This rigorous thesis concerns with the practical use of the games within science lessons (chemistry) at secondary school level. The possibilities of motivating methods in the term of didactic games are summed up in the introduction. The thesis contains six suggestions regarding the didactic games useful in chemistry lessons. The following statistical assessment of the practical uses of didactic games takes into account students' opinions got in a research. The conclusion contains the facts about suitability of the practical uses of didactic games which could be possibly helpful in other educational fields.