Teaching English to Adults: Needs Analysis
Výuka anglického jazyka ve skupinách dospělých studentů: Analýza potřeb
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/4660Identifikátory
SIS: 20733
Kolekce
- Kvalifikační práce [19158]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Farrell, Mark Robert
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - anglický jazyk - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro střední školy v kombinacích
Katedra / ústav / klinika
Katedra anglického jazyka a literatury
Datum obhajoby
26. 5. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Velmi dobře
Hlavním cílem této diplomové práce je popsat specifické zvláštnosti výuky dospělých studentů anglického jazyka v České republice v souvislosti s jejím členstvím v Evropské Unii. Jazykové vzdělávám' dospělých je zasazeno do kontextu celoživotm'ho vzdělávání. Práce popisuje tři časté typy kurzů anglického jazyka pro dospělé (výuka doma, zkouškové kurzy, firemní kurzy) a pomocí dotazníků analyzuje potřeby dospělých studentů v těchto kurzech. Výsledky analýzy jsou interpretovány s ohledem na práci a přístup učitele k výuce dospělých studentů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The main goal of this thesis is to explore the particularities of teaching English as a foreign language to adult learners in the Czech Republic, within the framework of the European Union. Language education of adults is explored in the context of lifelong learning. Three types of language courses for adults (In- house Courses, Exam Courses and In-company Courses) are described and the needs of adult language students are analysed via Needs Analysis Questionnaires. The results of the analysis are interpreted with regard to teacher's work and attitudes to adult language learners. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)