Czech Telecommunications Market before the Entry of Fourth Player: Strategic Analysis
Český telekomunikační trh před vstupem čtvrtého hráče: Strategická analýza
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Důvod omezené dostupnosti:
Přílohy práce nebo její části jsou nepřístupné v souladu s čl. 18a odst. 7 Studijního a zkušebního řádu Univerzity Karlovy v Praze ve spojení s čl. 9 opatření rektora č. 6/2010.
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/56112Identifikátory
SIS: 125036
Kolekce
- Kvalifikační práce [18289]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Martišková, Monika
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Ekonomie
Katedra / ústav / klinika
Institut ekonomických studií
Datum obhajoby
18. 6. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Angličtina
Známka
Výborně