Poruchy ve vztazích mezi žáky projevující se systematickou traumatizací jednotlivce ve skupině
Bullying Children in Schools
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/6339Identifikátory
SIS: 22919
Kolekce
- Kvalifikační práce [4519]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Jurásková, Dana
Fakulta / součást
1. lékařská fakulta
Obor
Učitelství zdravotnických předmětů pro střední školy
Katedra / ústav / klinika
Ústav teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK v Praze
Datum obhajoby
12. 6. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova. 1. lékařská fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Diplomová práce se snaží vystihnout šikanu z mnoha pohledů předních odborníků zabývajících se touto problematikou. Popisuje šikanu jako formu sociálně patologického jevu. Práce je zaměřena na šikanu jako proces v souvislosti se školním prostředím. Věnuje pozornost charakteristice toho, kdo je agresor a kdo oběť, ale i prevenci šikany.
The thesis attempts to present bullying from the standpoint of our leading professionals specialising in this particular issue. It describes bullying as a form of a socially pathological phenomenon. The thesis considers bullying as a process happening in the school environment. It pays attention to the characterization of who is an aggressor and a victim.