Kampaň Chodící lidé v letech 2011-2013 se zaměřením na prvky teaser kampaně
Chodící lidé campaign 2011-2013 with focus on teaser campaign elements
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/66540Identifikátory
SIS: 138966
Kolekce
- Kvalifikační práce [18346]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Klimeš, David
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
23. 1. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Chodící lidé, Nadace, Sirius, sociální, marketing, stereotypizace, handicapovaní, zdravotní, postižení, teaser, kampaň, médiaKlíčová slova (anglicky)
Chodící lidé, Nadace, Sirius, social, marketing, stereotyping, handicapped, physical, disability, teaser, campaign, mediaBakalářská práce Kampaň Chodící lidé v letech 2011− 2013 se zaměřením na prvky teaser kampaně analyzuje komunikaci prvních dvou fází této kampaně. První, teoretická část práce, se zabývá teaser kampaní, jejíž prvky kampaň Chodící lidé nese. Dále se věnuje teoretickému náhledu na problematiku handicapovaných, otázce pojmenování, stereotypizaci a konkrétním stereotypům ve vztahu k lidem s postižením. Další část práce je věnována samotné kampani Chodící lidé, její první a druhé fázi, zadavatelům a financování projektu, cílové skupině, timingu a konkrétním komunikačním aktivitám a jejich cílům v jednotlivých fázích kampaně. Poslední částí práce je kvantitativní výzkum, kde je pomocí analýzy dat z post-testů jednotlivých fází kampaně vyhodnocována znalost kampaně a změna v postojích vůči handicapovaným. Práce v závěru také na základě výzkumu a studia komunikace obsahuje možná doporučení do budoucna.
Bachelor thesis Chodící lidé campaign 2011− 2013 with focus on teaser campaign elements analyses the communication of the two first phases of this campaign. The first theoretical part deals with the specifics of a teaser campaign. Furthermore it follows-up theoretical issues of the disabled people, naming issue, stereotyping and particular stereotypes towards handicapped. Next part is devoted to the first and the second phase of the campaign Chodící lidé itself, contracting authority, project funding, target group, timing and specific communication activities and its goals. The last part of the thesis is quantitative research which evaluates familiarity with the campaign and changes in attitudes towards disabled people through the analysis of data from post-tests for each phase of the campaign. The conclusion contains possible recommendation for the future based on the research and my studies of marketing communication.