Studie komunikačních aktivit Artbanka Museum of Young Art
Communication Activities Study of Artbanka Museum of Young Art
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/67660Identifikátory
SIS: 125833
Kolekce
- Kvalifikační práce [18346]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Skřivánek, Jan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
17. 6. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Marketing umění, art marketing, Artbanka, Artist, AMoYA, komunikační mix, Praha, Galerie, umělecká muzea, Colloredo-Mansfeld, CrisisKlíčová slova (anglicky)
Art marketing, Artbanka, Artist, AMoYA, communication mix, Prague, gallery, art museum, Colloredo-Mansfeld, CrisisTato bakalářská práce popisuje komunikační aktivity Artbanka Museum of Young Art v období jejího fungování, tj. od roku 2011 do začátku roku 2013, kdy tato specifická instituce ukončila svou činnost. Práce detailně popisuje subjekt AMoYA, jeho vznik, cíle, propagaci a rizika spojená s jeho činností. Velká část práce je věnována popisu prvků komunikačního mixu a elementům, které měla AMoYA k dispozici v rámci své propagační činnosti.
This bachelor thesis describes the communication activities of Artbanka Museum of Young Art from 2011 to early 2013, when the institution ended its activities. The work describes in detail the subject of AMoYA, its origins, objectives, promotion and risks associated with its activities. Much of the work is devoted to describing the elements of the communication mix and the elements that AMoYA had available as part of its promotional activities.