Marketingová komunikace firmy Bayer se zřetelem na uvedení produktu Foresto na český trh
Marketing communication of the company Bayer, focused on placing the Foresto product on the Czech market
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/67817Identifikátory
SIS: 125817
Kolekce
- Kvalifikační práce [18346]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Koudelková, Petra
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
23. 1. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Bayer, Foresto, veterinární léčiva, reklama, marketingová komunikace, komunikační mixKlíčová slova (anglicky)
Bayer, Foresto, veterinary pharmaceuticals, advertisement, marketing communication, communication mixBakalářská práce "Marketingová komunikace firmy Bayer se zřetelem na uvedení produktu Foresto na český trh" se bude věnovat rozboru marketingové komunikace jedné z největších farmaceutických firem na českém trhu, která se rovněž zabývá prodejem léčiv pro zvířata. Hlavní zaměření práce se týká komunikace spojené s uvedením nového produktu Foresto. Jedná se o obojek, který dlouhodobě ochraňuje psa či kočku před parazity. Práce se omezí na prostředí České republiky ve spojení s Německem. Marketingové aktivity této firmy zasahují do mnoha států, avšak hlavní centrum firmy, tzn. i marketingové oddělení, sídlí v Německu. Odtud jsou rozposílána základní zadání všech připravovaných kampaní. V první kapitole se krátce seznámíme s historií a současností firmy, ve druhé s produkty firmy Bayer. Kapitola třetí se bude zabývat produktem Foresto. Následuje kapitola čtvrtá - uvedení do prostředí, kde se dají produkty sehnat, vztahy zákazníků a prodejců. Kapitola pátá se již bude věnovat kampaním jako takovým, s rozdělením působnosti na veterináře a přímo na cílového zákazníka. Práce analyzuje použité prostředky, rozebírá marketingový a komunikační mix, reklamní strategie a rozebírá jednotlivé nástroje. V poslední části shrnutí, závěr.
The bachelor thesis called " Marketing communication of the company Bayer, focused on placing the Foresto product on the Czech market " is focused on the analysis of marketing communication of one of the largest pharmaceutical companies on the Czech market, which also sells pharmaceuticals for animals. The main focus would be on the launch of a new product the Foresto. It is a collar that protects a dog or a cat from parasites. The work will be limited to the Czech Republic in connection with Germany and other European countries. Marketing activities of the company interfere in many countries, but the main center of the company and also of the marketing division, is in Germany. They make basic input to all upcoming campaigns. The first chapter is a short introduction to the history and present of the company. The second one is about products of the Bayer company. In thw third chapter you can learn something abou the product Foresto. The following is Chapter Four - release into the environment, where you can find products, customer relations and sales. The fifth chapter with topics such as campaigns, the allocation of competences to the vet and right on target customer. The paper analyzes the means, discusses the marketing and communications mix, advertising strategy and discusses the different...