Komunikační aktivity v segmentu ochucených piv: Staropramen Cool v letech 2011-2014
Communication activities in flavoured beer segment: Staropramen Cool in 2011-2014
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/69754Identifikátory
SIS: 152133
Kolekce
- Kvalifikační práce [18346]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Strielkowski, Wadim
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
16. 6. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Staropramen Cool, ochucené pivo, beermix, radler, FMCG, marketingová komunikace, komunikační aktivityKlíčová slova (anglicky)
Staropramen Cool, flavoured beer, beermix, radler, FMCG, marketing communication, communication activitiesBakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami značky Staropramen Cool v časovém rozmezí 2011-2014. Jejím hlavním cílem je metodou komparativní analýzy porovnat komunikační aktivity značky v jednotlivých letech a popsat, jak se během let měnily. Vedlejším cílem práce je zjistit, jaké jsou společné a odlišné prvky komunikace v segmentu ochucených piv. Úvodní část práce se věnuje segmentu s ochucenými pivy, vysvětluje jeho vznik a vývoj. Práce se dále zabývá konkurenčními značkami značky Staropramen Cool a rozebírá jejich komunikační aktivity. Další část uvádí společnost Pivovary Staropramen, do jejíhož portfolia značka Staropramen Cool patří. Následuje pohled na značku Staropramen Cool z marketingového hlediska a samotná komparativní analýza jejích komunikačních aktivit. Největší pozornost je věnována reklamě, podpoře prodeje, sponzoringu, online komunikaci a public relations, jakožto nástrojům, kterými značka komunikuje s koncovým spotřebitelem. Závěrečná část práce obsahuje zhodnocení výsledků komparace komunikačních aktivit značky ve vymezeném časovém období a vyhodnocuje problémy v komunikaci. Dále jsou uvedeny společné a odlišné prvky komunikace v rámci celého segmentu.
The bachelor thesis deals with communication activities of Staropramen Cool brand in the timeframe 2011-2014. Its main objective is to compare communication activities in individual years by the method of comparative analysis and to describe how they changed over the years. The secondary objective is to determine what are the common and different elements of communication in the segment of flavoured beer. The first part of the thesis deals with the segment of flavoured beer, explains its origin and development. Then, the thesis is focused on the competing brands of Staropramen Cool brand and analyses their communication activities. The next part introduces Pivovary Staropramen company, whose portfolio includes Staropramen Cool brand. The following part is focused on Staropramen Cool brand and its marketing aspects and includes coparative analysis of its communication activities. Most attention is paid to advertising, sales promotion, sponzoring, online communication and public relations as tools by which the brand communicates with consumers. The final part includes the results of the comparison of the brand communication activities in the defined timeframe and evaluate communication problems. Then, the common and different elements of communication in the segment are revealed.