In-store marketingová komunikace Sberbank CZ
The in-store communication of Sberbank CZ
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/69801Identifiers
Study Information System: 152135
Collections
- Kvalifikační práce [18159]
Author
Advisor
Referee
Klimeš, David
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Marketing Communications and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
16. 6. 2015
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
In-store marketing, marketing vmístě prodeje, multisenzorický marketing, vícesmyslový marketing, marketing služeb, SberbankKeywords (English)
In-store marketing communication, point of sale marketing, multisensory marketing, service marketing, SberbankBakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v místě prodeje, tj. in-store marketingovou komunikací, se zaměřením na vícesmyslový marketing a jeho užití firmou Sberbank CZ, a. s. V první části se práce věnuje vymezení a ukotvení v problematice marketingu služeb a in-store marketingové komunikace, seznamuje se základními pojmy a poukazuje na možné zapojení jednotlivých smyslů v místě prodeje. Ve druhé části se zaměřuje na deskripci implementace in-store marketingové komunikace firmy Sberbank CZ, a. s. a její shrnutí s diskuzí se znalostmi nabytými v teoretické části. Cílem je popsat současný stav a nalézt další možnosti, jak prohloubit vícesmyslový zážitek na pobočkách banky.
Thesis focuses on the in-store marketing communication of Sberbank CZ, a. s., specifically on multisensory marketing and its usage by the bank. The first theoretical part defines the specific field of services marketing with its five most common key characteristics, defines in-store marketing communication and its importance as well as focuses on the multisensory marketing with deep down focus on each of our senses. In the second part of the thesis one can find the description of current use of multisensory marketing inside the Sberbank CZ branches using theoretical knowledge from the theoretical part also supplemented with summaries and further recommendations. The main focus is to describe current state and to find another opportunities in order to provide deeper multisensory experience inside bank branches to the visitors.
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Defence status: DEFENDEDSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Date of defense: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Defence status: DEFENDEDPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Defence status: NOT DEFENDEDLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...