Profil publika pořadů typu reality show vysílaných v českých televizích s důrazem na motivy sledování pořadu Hotel Paradise u vysokoškoláků
The audiences of reality shows aired by the Czech television channels with emphasison university educated people watching Hotel Paradise
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/70034Identifikátory
SIS: 125905
Kolekce
- Kvalifikační práce [18346]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Baslarová, Iva
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
24. 6. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
analýza publika, televize, televizní zábava, sledovanost, reality show, Hotel ParadiseKlíčová slova (anglicky)
audience analysis, television, TV entertainment, viewrship, reality show, Hotel ParadisePráce si klade za cíl prozkoumat diváckou obec reality shows vysílaných na českém trhu. Na základě vybraných parametrů budou pomocí kvantitativní analýzy podrobeny rozboru jednotlivé typy pořadů reality show a nalezeny jednotící a naopak rozlišné charakteristiky publika. Na základě výsledků této kvantitativní analýzy bude následně vybrána zajímavá statisticky výrazná souvislost (vztah mezi sledováním reality show a vzděláním), která bude poté detailně prozkoumána kvalitativní analýzou na pořadu Hotel Paradise, aby objasnila důvody tohoto jevu.
The thesis has a goal to investigate the audience of reality shows available on Czech broadcasting market. Different types of shows will be analysed using selected parameters through the quantitative analysis. We will look for the similar and different parameters of audiences. The thesis is mostly focused on the show Hotel Paradise and its qualitative analysis.