Profil publika pořadů typu reality show vysílaných v českých televizích s důrazem na motivy sledování pořadu Hotel Paradise u vysokoškoláků
The audiences of reality shows aired by the Czech television channels with emphasison university educated people watching Hotel Paradise
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/70034Identifiers
Study Information System: 125905
Collections
- Kvalifikační práce [18346]
Author
Advisor
Referee
Baslarová, Iva
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Media Studies
Department
Department of Media Studies
Date of defense
24. 6. 2014
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Good
Keywords (Czech)
analýza publika, televize, televizní zábava, sledovanost, reality show, Hotel ParadiseKeywords (English)
audience analysis, television, TV entertainment, viewrship, reality show, Hotel ParadisePráce si klade za cíl prozkoumat diváckou obec reality shows vysílaných na českém trhu. Na základě vybraných parametrů budou pomocí kvantitativní analýzy podrobeny rozboru jednotlivé typy pořadů reality show a nalezeny jednotící a naopak rozlišné charakteristiky publika. Na základě výsledků této kvantitativní analýzy bude následně vybrána zajímavá statisticky výrazná souvislost (vztah mezi sledováním reality show a vzděláním), která bude poté detailně prozkoumána kvalitativní analýzou na pořadu Hotel Paradise, aby objasnila důvody tohoto jevu.
The thesis has a goal to investigate the audience of reality shows available on Czech broadcasting market. Different types of shows will be analysed using selected parameters through the quantitative analysis. We will look for the similar and different parameters of audiences. The thesis is mostly focused on the show Hotel Paradise and its qualitative analysis.