Muzikál jako marketingový produkt
Musical as a Marketing Product
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/70925Identifikátory
SIS: 138885
Kolekce
- Kvalifikační práce [18347]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Halada, Jan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
17. 6. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
muzikál, hudebně-dramatická díla, Les Misérables, marketingová specifika, marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix, reklama, podpora prodeje, přímý marketing, merchandising, public relationsKlíčová slova (anglicky)
Musical, Musical-Dramatic Works, Les Misérables, Marketing Specifics, Marketing, Marketing Communication, Marketing Mix, Promotional Mix, Advertisement, Sales Promotion, Direct Marketing, Merchandising, Public RelationsBakalářská práce s názvem "Muzikál jako marketingový produkt" se věnuje marketingové komunikaci v oblasti hudebně-dramatické tvorby. Zabývá se deskripcí marketingové komunikace licenčního muzikálu "Bídníci", produkovaného agenturou GOJA. "Bídníci" jsou, co se týče délky uvádění a prodeje lístků, jedním z fenoménů v ČR. Cílem je na základě teoretických poznatků charakterizovat marketingovou komunikaci v oblasti hudebně-dramatické tvorby, popsat marketingová specifika českého muzikálového prostředí, vypracovat podrobnou deskripci marketingové komunikace zmíněného díla a tu zhodnotit. V závěru jsou doporučeny možné změny vedoucí k zefektivnění komunikačních aktivit.
The bachelor thesis "Musicals As a Marketing Product" is dedicated to marketing communication in the field of musical-dramatic arts. It provides a description of marketing communication in the licensed musical "Les Misérables", produced by the GOJA agency. "Les Misérables", in terms of marketing and ticket sales, is a musical phenomenon in the Czech Republic. The purpose of this work is to characterize marketing communication of musical-dramatic arts and furthermore, to describe the marketing specifics of the Czech musical environment through the application of theoretical knowledge. It will also give a detailed description of marketing communication in musical-dramatic arts which is then analyzed and evaluated. At the end of the study it provides possible recommendations and suggested changes to make marketing communication of musical arts more efficient.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...