Analýza zimního stadionu Mělník a návrh marketingového plánu
Analysis of the ice hockey stadium in Mělník and the proposal of marketing plan
diplomová práce (OBHÁJENO)
Důvod omezené dostupnosti:
Celý dokument nebo jeho části jsou nepřístupné v souladu s čl. 18a odst. 7 Studijního a zkušebního řádu Univerzity Karlovy v Praze ve spojení s čl. 10 opatření rektora č. 6/2010. Plný text práce je zpřístupněn prostřednictvím věcné databáze dle čl. 18a odst. 5 Studijního a zkušebního řádu Univerzity Karlovy v Praze.
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/71878Identifikátory
SIS: 136684
Kolekce
- Kvalifikační práce [8844]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Pedagogika, psychologie a didaktika
Datum obhajoby
6. 5. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Zimní stadion, marketingový plán, marketingový mix, analýza zimního stadionuKlíčová slova (anglicky)
ice rink, marketing plan, marketing mix, ice hokey stadium analysesNázev: Analýza zimního stadionu Mělník a návrh marketingového plánu Cíle: Cílem této práce je zpracování analýz stavu zimního stadionu Mělník a vytvoření návrhu marketingového plánu. Plán by měl posloužit k efektivnějšímu fungování celého zimního stadionu v následujících letech. Metody: V práci byly zpracovány analýzy stavu stadionu v letech 2011-2013 zaměřené na využití ledové plochy, návštěvnosti veřejného bruslení a bruslení škol a také analýzy týkající se příjmů a výdajů ve stejném období. Bylo provedeno dotazování návštěvníků stadionu a sestavena analýza konkurenčních stadionů v okolí Mělníka. Veškeré získané hodnoty z analýz byly následně porovnávány s celorepublikovým průměrem hodnot získaných z výzkumu KPMG. Výsledky: Z provedených analýz byl zjištěn potenciál ve větší efektivnosti využití ledové plochy a pronájmu reklamních ploch. Při porovnání financování z veřejných rozpočtů je mělnický stadion oproti průměru ČR ve stejně velkých městech podfinancován. Celý návrh marketingového plánu byl sestaven do 4 hlavních částí zaměřených na získání potenciálních sponzorů, zvýšení využití ledové plochy v měsících září-březen, zvýšení návštěvnosti veřejného bruslení a bruslení škol ve stejném období a v poslední řadě byl vytvořen model využití ledové plochy v měsících duben-srpen. Klíčová slova:...
Title: Analysis of the ice hockey stadium in Mělník and the proposal of marketing plan Objectives: The aim of this work is to elaborate analyzes of the state of the ice hockey stadium in Melnik and to create a proposal of a marketing plan for the stadium. The plan should serve to a more efficient functioning of the entire ice rink in the following years. Methods: The work analyzes years 2011-2013 where it focuses on the utilization of the ice surface, public skating hours and skating schools and analysis revenues and expenditures in the same period. Interviewing visitors, and competitive analysis of stadiums around Melnik were carried out. All values obtained from analyzes were subsequently compared with the national average values obtained from KPMG research. Results: The analyses identified the potential in greater efficiency of utilization of the ice surface and rental of advertising space. When comparing public financing is Melnik's stadium to the national average in the same size cities it turns out that Melnik's stadium is underfunded. The whole proposal of the marketing plan was compiled into 4 main sections aimed at attracting potential sponsors, increased use of ice rinks in the months of September to March, an increase in attendance of public skating and skating schools in the same...