Analýza komunikačních aktivit 65.ročníku Berlinale v roce 2015
The Analysis of Communication Activities of the 65th Berlinare in 2015
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/71971Identifikátory
SIS: 151931
Kolekce
- Kvalifikační práce [18347]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pilati, Miroslava
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
16. 6. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Film, festival, Berlinale, marketingová komunikace, komunikační aktivity, reklama, art marketing, filmový marketing, SWOT analýzaKlíčová slova (anglicky)
Film, festival, Berlinale, marketing communication, communication activities, advertising, art marketing, film marketing, SWOT analysisBakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit 65. ročníku Berlinale v roce 2015" pojednává o možnostech komunikačních aktivit událostí v kulturní sféře, konkrétně pak na filmových festivalech na příkladu Berlinale. Pomocí analýzy komunikačních aktivit Berlinale v roce 2015 se práce čtenáři snaží přiblížit podstatu komunikačního a marketingového mixu, a proč jsou tyto aktivity nezbytné pro komunikaci s veřejností. Teoretická část práce popisuje historii a charakter filmového festivalu Berlinale, ze které vyplívají současné i budoucí ročníky festivalu, a tím pádem i jeho komunikace. Popisuje také dopad festivalu na trendy kulturní scény. Dále jaký význam má pro filmový festival art marketing a filmový marketing, a na jakých principech jsou tyto obory postaveny či jakým způsobem, a proč jsou pro filmový festival klíčové. Další část práce je poté věnována marketingovému mixu a samotným komunikačním aktivitám 65. ročníku Berlinale, a to nejen teoreticky, ale také prakticky. Bakalářská práce obsahuje SWOT analýzu filmového festivalu, ale také se okrajově zaměřuje na vliv takto rozsáhlé mezinárodní události na turistický ruch v místě konání festivalu, tedy v Berlíně, což je podstatná součást kteréhokoliv festivalu, která je mnohdy mylně přehlížena a podceňována. Závěr práce obsahuje evaluaci...
Bachelor thesis "The Analysis of Communication Activities of the 65th Berlinale in 2015" deals with the communication activitie's choices in cultural sphere concretely on the example of the film festival Berlinale. Thanks to the analysis of communication activities of Berlinale 2015 a reader is shown the substance of communication and marketing mix and why these activities are so important for the communication with the general public. Theoretical part of the thesis describes Berlinale's history and characteristics, which is the key core for both the present and the future communication. It describes the influence of the festival on cultural sphere trends. Moreover, it focuses on the meaning of art marketing and film marketing for film festivals and on which principles these branches stand and how or why are these substential for film festivals. Next part of my bachelor thesis is dedicated to marketing mix and the sole comunnication activities of the 65th Berlinale not only in theory, but also practically. Bachelor thesis contains the SWOT analysis of the film festival and it also marginally focuses on the impact that Berlinale has on Berlin's tourism, which is nonetheless sometimes disregarded and overlooked despite it's relevance. In the conclusion the thesis contains the evaluation of...
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...