Specifika učební morálky žáků 9. ročníků ZŠ
The adolescents and their specific instructional moral
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/7332Identifiers
Study Information System: 27185
Collections
- Kvalifikační práce [23749]
Author
Advisor
Referee
Vališová, Alena
Faculty / Institute
Faculty of Arts
Discipline
Education
Department
Department of Education
Date of defense
25. 9. 2006
Publisher
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Diplomová práce je zaměřena na specifiku učební morálky žáků 9.ročníku ZŠ. Její podstatou je výzkum provedený mezi žáky 9.ročníků a jejich pedagogy. Provedené výzkumné šetření se zabývá kolísáním učební morálky v průběhu školního roku v souvislosti s přijetím ke studiu na střední školu. Výsledky tohoto výzkumu potvrzují vyslovenou hypotézu a na základě závěrů jsou navrhována možná řešení, jak zmenšit rizika spojená s poklesem učební morálky.