Marketingový výzkum spokojenosti diváků Hokejové bitvy
Marketing research of spectators satisfaction with Hokejová bitva
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/76498Identifikátory
SIS: 134888
Kolekce
- Kvalifikační práce [8838]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
17. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Spokojenost zákazníka, zákazník, sportovní akce, kvalita službyKlíčová slova (anglicky)
Customer satisfaction, customer, sports event, quality of servicesNázev: Marketingový výzkum spokojenosti diváků Hokejové bitvy Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda jsou diváci Hokejové bitvy spokojeni s poskytovanými službami ze strany organizátorů a s celkovým průběhem akce v letech 2013 a 2014 a následné porovnání získaných informací. Na základě výsledků jsou organizátorům navržena určitá doporučení na možná zlepšení, respektive změny v kritizovaných oblastech, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti diváků a tím i k nárůstu počtu diváků v dalších ročnících Hokejové bitvy. Metody: Marketingový výzkum byl proveden jednou z kvantitativních metod, pomocí písemného a elektronického dotazníkového šetření. Vzorek výzkumu byl vybrán náhodně ze základního souboru diváků Hokejové bitvy. Výsledky jsou znázorněny pomocí tabulek a grafů MS Excel v analytické části. Výsledky: Z výsledků analýzy vyplývá, že diváci Hokejové bitvy 2014 byli celkově více spokojeni než diváci v roce předešlém. Na základě nedostatků zjištěných při vyhodnocování dotazníků jsou v závěru práce navržena možná opatření na zlepšení. Klíčová slova: Spokojenost zákazníka, zákazník, sportovní akce, kvalita služby.
Title: Marketing research of spectators satisfaction with Hokejová bitva Purpose: The main aim of my thesis is to analyze how the spectators are satisfied with the offered services provided by organizers of Hokejová bitva and the general satisfaction with each event held in 2013 and 2014, and then compare the obtained information. Based on the results, I suggest some recommendations on possible improvements or changes in the criticized areas, which could lead to increased satisfaction of the audience and possibly to increase the number of viewers in following years of this event. Method: Marketing research was conducted through a quantitative method, using the written and electronic forms of questionnaire survey. Respondents were randomly selected from all visitors of this event. The results are shown in tables and graphs MS Excel in the analytic part. Results: The results of the analysis show that the spectators of Hokejová bitva in 2014 were generally more satisfied than spectators in the previous year. Based on identified insufficiencies in program and in other offered services are suggested possible measures of improvement. Key words: Customer satisfaction, customer, sports event, quality of services.