Dítě v rodině s kumulovanými problémy, vyhodnocování situace a plánování péče, úloha a kompetence NNO
Child in a Family with Cumulated Problems, situation Evaluation and Care Planning, Role and Competence of NGO
bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/76594Identifikátory
SIS: 135656
Kolekce
- Kvalifikační práce [1555]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pazlarová, Hana
Fakulta / součást
Evangelická teologická fakulta
Obor
Pastorační a sociální práce
Katedra / ústav / klinika
Jabok
Datum obhajoby
9. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Nedostatečně
Práce se zabývá vyhodnocováním situace dítěte v rodině s kumulovanými problémy, metodami a postupy vyhodnocování, které se v současnosti v ČR hojně používají. Samotný proces vyhodnocování je popsán z pohledu terénního sociálního pracovníka neziskové organizace STŘEP, který s konkrétní klientskou rodinou pracuje. Jsou zde popsána pravidla práce s touto rodinou, jak vyhodnocování v rodině probíhá a jak se pak výsledky tohoto vyhodnocování dále stávají podkladem pro další plánování práce s rodinou a dalšími organizacemi, které s rodinou v rámci multidisciplinární spolupráce pracují, a na které je rodina napojena. Na uvedených kasuistikách jsou prezentovány postupy vyhodnocování v rodině s kumulovanými problémy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
This bachelor's thesis occupies with evaluation of a child's situation in a family facing cumulated problems and also with methods and procedures of these evaluations being mostly used in Czech Republic. The evaluation process itself is described from the point of view of a non-profit association STŘEP's social field worker dealing with a specific family. The thesis describes related rules of the work with this family and consequent evaluation of obtained data for further support of the family among other involved social organizations. Mentioned case interpretations demonstrate the evaluation procedures for families with accumulated difficulties. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)