Integrace dětí s ADHD do vzdělávacího procesu
The Integration of Children with ADHD in the Education System
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/77014/thumbnail.png?sequence=8&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/77014Identifikátory
SIS: 132545
Kolekce
- Kvalifikační práce [2754]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Nováková, Ivana
Fakulta / součást
Husitská teologická fakulta
Obor
Sociální pedagogika
Katedra / ústav / klinika
HTF - Katedra učitelství
Datum obhajoby
8. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Husitská teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
AD(H)D, hyperaktivita, impulzivita, porucha, dítě, školaKlíčová slova (anglicky)
AD(H)D, hyperactivity, impulsiveness, disorder, child, schoolTato bakalářská práce se věnuje především možnostem vzdělávání dětí s AD(H)D v českém školském systému. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována základním informacím o AD(H)D. Obsahuje, kromě jiného, údaje o výskytu, příčinách, možnostech léčby či způsobech stanovení diagnózy. Praktická část je sestavena na základě osobních zkušeností s dětmi trpícími touto poruchou. Jejím hlavním úkolem je na základě sestavených kazuistik a pozorování, zmapovat chování dětí ve školním prostředí a možnosti jejich vzdělávání.
This bachelor's thesis is especially about educational opportunities of children with AD(H)D in the Czech schools. The work is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is based on my experience with these children. The main target of this thesis is compiled on the basis of case reports and observations to map the behavior of children in the school environment and the education.