Komunikace a public relations v oblasti sportu
Communication and Public Relations in Sport
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/790/thumbnail.png?sequence=6&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/790Identifikátory
SIS: 49821
Kolekce
- Kvalifikační práce [8907]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pillár, Pavel
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
24. 9. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Název práce: Komunikace a public relations v oblasti sportu. Cíl práce: Popis a analýza rozsahu využití aktivit public relations v oblasti českého sportovního prostředí. Metody: Strukturovaný rozhovor s otevřenými otázkami, neformální rozhovor, dotazník s otevřenými otázkami, zúčastněné pozorování, popisná analýza. Výsledky: Závěry a doporučení pro účastníky sportovního dění. Návod a pravidla komunikace a její specifika v oblasti sportu. Klíčová slova: Komunikace, public relations, media relations, tiskový mluvčí, tisková konference, tisková zpráva. 2
Title of work: Communication and public relations in sport Aim ofwork: Description and analysis of the range of utilization of public relations activities in czech sport environment. Methods: Structured interview with open questions, informal interview, questionnaire with the open questions, participating observation, descriptive analysis. Results: Conclusions and recommendations for the participants of sports happening. lnstruction and rules for the communication and its specifics in sports. Keywords: Communication, public relations, media relations, gazetteer, press conference, press information. 3