Projekt managementu a marketingu sportovní akce na příkladu Coca-cola školského poháru na léta 2009-2011
Project of management and marketing of event Coca-cola cup in time period 2009-2011
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/796Identifiers
Study Information System: 37144
Collections
- Kvalifikační práce [8914]
Author
Advisor
Referee
Šíma, Jan
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
5. 5. 2008
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Název: Projekt managamentu a marketingu sportovní akce v na příkladu Coca-cola Skolského poháru na léta 2009-20ll Cíl práce: Metody: Anotace: Výsledky: Klíčová slova: Analýza marketingu a managamentu sportovní akce na příkladu Coca-cola Školského poháru a návrhy inovací k této akci. Popisná analýza, Hloubkové interview s odborníkem, SWOT analýza. Projekt Coca-cola Školský pohár na léta 2009-2011 zahrnuje inovační přístupy k jednotlivým manažerským činnostem této sportovní akce. Uvedené inovace vychází z výsledků analýzy SWOT a hloubkových interview s odborníky a jsou určující pro manažerské rozhodování řídícího kolektivu této akce. Závěry a doporučení pro manažerský tým. Marketing, management, sportovní akce, popisná analýza, Interview s odborníkem, SWOT analýza, inovace. -2- . ' ~ .
- Title: Project of management and marketing of event Coca-cola School Cup in time period 2009-2011 Work goal: Methods: Annotation: Results: Keywords: Analysis ofmarketing and management of event Coca-cola School Cup and advices of innovation for this event. Descriptive analysis, Interview with experts, SWOT analysis. The project Coca-Cola School Cup for the years 2009- 2011 involves innovation approaches in particular manager activities of this sport event. The innovation approaches result from SWOT analysis and depth interview with experts and are crucial for the decision-making process ofthe management team. Conclusion and advices for the management team. Marketing, management, sport's events, descriptive analysis, Interview with experts, SWOT analysis, innovation. - 3-