Kurz outdoorového vzdělávání
Outdoor Education Course - The New Product of a Company Offer
diploma thesis (DEFENDED)
![Document thumbnail](/bitstream/handle/20.500.11956/804/thumbnail.png?sequence=6&isAllowed=y)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/804Identifiers
Study Information System: 49791
Collections
- Kvalifikační práce [8907]
Author
Advisor
Referee
Oponent B,
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
24. 9. 2007
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
a klíčová slova Název: Kurz outdoorového vzdělávání - Nový produkt v nabídce soukromé společnosti Cíle práce: Analýza a zhodnocení potřeb a postojů současných firemních klientů společnosti Firma na zážitky, s.r.o. na poli outdoorového vzdělávání za účelem sestavení pilotního návrhu programu outdoorového kurzu. Metoda: K analýze a zhodnocení potřeb a postojů klientů byla zvolena metoda dotazníku. Výsledky: Výsledkem práce je návrh programu outdoorového kurzu vytvořený na základě výstupů z provedeného výzkumu. Klíčová slova: outdoorové vzdělávání, teambuilding, učení se prožitkem
and Key Words Title: Outdoor Education Course- The New Product of a Company Offer Aim: Analysis and evaluation of needs and attitudes of the present company clients of Firma na zážitky, s.r.o. company in the outdoor education field to frame a pilot project of an outdoor course programme. Method: Method of questionnare was used to analyse and evaluate needs and attitudes ofthe company clients. Results: A project of outdoor course programme was created according to results of realized research. Keywords: outdoor education, teambuilding, experience-based education