Marketingový koncept Českého veslařského svazu
Marketing Concept for the Czech Rowing Federation
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/823Identifiers
Study Information System: 29408
Collections
- Kvalifikační práce [8874]
Author
Advisor
Referee
Navrátilová, Miroslava
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
21. 9. 2006
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Název: v Marketingový koncept Ceského veslařského svazu Title: Marketing strategy for Czech rowing federation Cíl práce: Vytvořit kvalitní marketingový koncept, který by zajistil větší přísun finančních prostředků českému veslařskému svazu Metodika: Rozhovor a popisná analýza Výsledky: Vytvoření nabídkových listů, sponzorských balíčků a navržení vhodných firem pro sponzorování veslování Klíčová slova: Marketingový koncept sportovní organizace, nabídkové listy, sponzorský balíček, stanovení cílů ČVS a strategií