Fenomén reality show z hlediska pedagogického
The phenomenon of reality show in term of pedagogy
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/8252Identifikátory
SIS: 27638
Kolekce
- Kvalifikační práce [23776]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Koťa, Jaroslav
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
22. 1. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Diplomová práce se věnuje fenoménu reality show. Teoretická část podrobněji seznamuje s médiem televize, jímž je tento typ pořadu přenášen, probírá reality show obecně i z různých pohledů, zejména pak psychologického a pedagogického. Teoretická část je podpořena částí praktickou. Ta obsahuje expertní šetření, dotazníky pro experty (pedagogy, psychology a sociologa) a uvádí jejich názor na tuto problematiku. Vyhodnocuje dále dotazníky, jež byly distribuovány žákům základní a střední školy a jejich rodičům. Závěr shrnuje všechny výše uvedené přístupy k reality show.
The diploma work deals with the phenomenon of reality show. The theoretical part is a close introduction with the medium television, because it broadcasts this type of program. Then explores the reality show from different angels, mainly from psychological and pedagogical. The theoretical part is supported by the practical part. The practical part contains expert disquisition, questionnaire for selected experts (pedagogues, psychologists and sociologist) and mentions their opinions about this dilemma. Also it evaluates questionnaire given to classmates of elementary and high school and further to their parents. The conclusion summarises all above-mentioned approaches to the reality show.