Způsoby propagace lyžařských zájezdů do zahraničí
Promotion Methods of Skiing Tours Abroad
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/863Identifikátory
SIS: 29424
Kolekce
- Kvalifikační práce [8874]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
21. 9. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Souhrn: Název prá(:e: Zpusoby propagace lyžařských zájezdu do zahraničí. Title: Promotion methods of skiing tours abroad. Cíle práce: Ve své práci chci charakterizovat a přiblížit veškeré možné zpusoby, jakými jsou lyžařské zájezdy do zahraničí propagovány a jakými by propagovány být mohly. Metodologie: V práci jsem použila popisnou analýzu a metodiku zjišťování empirických dat v podobě dotazníku. Výsledky: Došla jsem k tomu, že cestovní kanceláře zabývající se prodejem lyžařských zájezdu využívají zejména reklamy, osobního prodeje a katalogu, jakožto propagačních prostředku. Lyžařské destinace nejvíce propagují na vlastních internetových stránkách. Klíčová slova: Marketing, propagace, cestovní ruch, cestovní kanceláře, lyžařské zájezdy