Předškolní výuka cizích jazyků: její klady a zápory
Pre-school education of the foreign languages: advantages and disadvantages
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/8652Identifiers
Study Information System: 21543
Collections
- Kvalifikační práce [19158]
Author
Advisor
Referee
Machleidtová, Silva
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - French
Department
Information is unavailable
Date of defense
23. 1. 2007
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Very good
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na situaci výuky cizích jazyků v mateřských školkách v nedávné minulosti a současnosti. Původně jsem svou diplomovou práci začala psát s tím úmyslem, že se zamyslím nad tím, jaké jsou klady předškolní výuky cizích jazyků. Začala jsem svou diplomovou práci psát s tím, že vím přesně, že pokud se začne v předškolním věku, může to být dítěti jedině ku prospěchu a přínáší to samá pozitiva. Zjistila jsem však, že tomu tak vždy nebývá a během svého psaní a zkoumání přicházela na to, že mediálně utvořený názor je třeba pečlivě prozkoumat, než si na něj udělá člověk svůj vlastní názor.
J'étudie le francais et l'anglais a la faculté de pédagogie de l'Université Charles avec le but de pouvoir enseigner ces deux langues a des écoles primaires et secondaires. C'est pourquoi je m'intéresse éminemment aux différentes approches de l'enseignement des langues étrangeres et aux innovations dans ce domaine. C'est aussi la raison pour laquelle j'ai choisi la problématique de l'enseignement précoce des langues étrangeres dans des écoles maternelles en Tchéquie. Bien que l'enseignement précoce ne soit pas vraiment mon option, la thématique de l'enseignement précoce m'intéresse et j'ai choisi la problématique de L'eseignement préscolaire des langues étrangeres : cotés positifs et négatifs comme mon mémoire.