Malotřídní školy v České republice
Small-classes schools in Czech republic
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/86877Identifikátory
SIS: 163691
Kolekce
- Kvalifikační práce [2754]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Leontovyčová, Jana
Fakulta / součást
Husitská teologická fakulta
Obor
Učitelství náboženství, etiky a filozofie
Katedra / ústav / klinika
HTF - Katedra učitelství
Datum obhajoby
26. 6. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Husitská teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Diplomová práce se zabývá problematikou malotřídního vzdělávání v České republice. Popisuje historický vývoj školství v porovnání se současností, financování, strukturu a řízení malotřídní školy společně s vyučovacím procesem, metodami a formami výuky. Cílem praktické části je získat od zástupců malotřídních škol informace o pozitivech a negativech malotřídního vzdělávání a také o celkovém fungování školy.
The thesis deals with the issue of small-classes education in the Czech Republic. It describes the historical development of education in comparison with the present, funding, structure and management of small-classes schools together with the teaching process, methods and forms of teaching. The aim of the practical part is to get information about the positives and negatives of small-classes education from representatives of small-classes education and about the overall functioning of the school.