Uplatnění regionálních zvláštností ve vzdělávacím programu mateřské školy
Regional Identity in the Educational Programme of a Nursery School
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/8800Identifikátory
SIS: 21599
Kolekce
- Kvalifikační práce [19158]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Opravilová, Eva
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Pedagogika předškolního věku
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
22. 1. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Diplomová práce se zabývá metodou projektu jako možnosti přiblížení regionálních zvláštností v kurikulu mateřských škol. Součástí práce je teoretické vymezení pojmu kurikulum a pojmu projekt. Zdrojem konkrétních informací o problematice poznávání regionu dětmi předškolního věku je výzkum školních a třídních vzdělávacích programů patnácti mateřských škol Jihlavska. Součástí přílohy je zpracovaný celoroční projekt s danou tématikou. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
This diploma paper is engaged in the way of the project like the possibility to approach the regional particularities within nurseries. The part of this project is the theoretic definition of the term curriculuum and the term project. The research work of school and class educational programs of the 15 nurseries in Jihlava region is the source ot factual information about the cognition the region by pre-school children problems. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)