Writing Activities in EFL Classes for Adults and Young Adults: How these Activities can Contribute to Language Improvement from Elementary to Intermediate Levels
Psaný projev ve výuce anglického jazyka pro dospělé a mladé dospělé: Jak mohou tyto aktivity přispět ke zlepšení jazykových znalostí na úrovni začátečníků a středně pokročilých
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/9169Identifikátory
SIS: 22185
Kolekce
- Kvalifikační práce [19158]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Farrell, Mark Robert
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - základy společenských věd
Katedra / ústav / klinika
Katedra anglického jazyka a literatury
Datum obhajoby
25. 5. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Výborně
Tato diplomová práce se zabývá problematikou psaného projevu ve výuce anglického jazyka pro dospělé a mladé dospělé a jak mohou tyto aktivity přispět ke zlepšení jazykových znalostí na začátečnických, mírně pokročilých a pokročilých úrovních. Diplomová práce se věnuje základní metodice pro výuku psaného projevu, identifikuje základní přístupy k výuce této dovednosti, uvádí typologii aktivit na jejich procvičování a také zkoumá otázku role učitele a hodnocení psaného projevu. Praktická část diplomové práce se skládá z dvaceti na sobě nezávislých konkrétních aktivit vhodných k procvičování cílového tématu či jazykové struktury.
This diploma thesis deals with the issue of writing activities in EFL classes for adults and young adults and how these activities can contribute to language improvement at the elementary to intermediate levels. However, it has often been relegated and the remaining skills have been preferred. This thesis examines the methodology underlying the teaching of writing, identifies different approaches to teaching writing, presents the main typology of writing tasks and looks into the role of teachers and giving feedback on written work. The practical section presents a list of twenty independent activities that can be used in a lesson to practise a targeted topic or language structure.