Zjišťování výsledků výuky v předmětu dějepis
Ascertaining the Results of Instruction in the Subject of History
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/9278Identifiers
Study Information System: 22365
Collections
- Kvalifikační práce [19159]
Author
Advisor
Referee
Parkan, František
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools History - Pedagogy
Department
Information is unavailable
Date of defense
15. 5. 2007
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Very good
Název práce: Zjišťování výsledků výuky v předmětu dějepis (tematický celek "středověk" a novověk"). Cíl práce: Cílem práce je zjištění výsledků výuky v předmětu dějepis u maturitních ročníků gymnázia pro zvolené tématické celky "středověk" a "novověk" (po první světovou válku). Metoda: Při zpracování bylo použito pravidel pro sestavení "dobrého" testu, dále pak metody induktivní, metody deduktivní, metody komparativní a metody analytické. Výsledky: Výsledky předkládané práce mají přispět k rozšíření poznatků o výuce na středních školách, o vědomostní úrovni žáků-maturantů, a v neposlední míře by měly přispět k reflexi používaných didaktických metod a forem výuky, popřípadě i k zefektivnění didaktického působení středoškolských pedagogů v oboru dějepis.
Název práce: Zjištování výsledku výuky v predmetu dejepis (tematický celek "stredovek" a novovek"). Cíl práce: Cílem práce je zjištení výsledku výuky v predmetu dejepis u maturitních rocníku gymnázia pro zvolené tématické celky "stredovek" a "novovek" (po první svetovou válku). Metoda: Pri zpracování bylo použito pravidel pro sestavení "dobrého" testu, dále pak metody induktivní, metody deduktivní, metody komparativní a metody analytické. Výsledky: Výsledky predkládané práce mají prispet k rozšírení poznatku o výuce na stredních školách, o vedomostní úrovni žáku-maturantu, a v neposlední míre by mely prispet k reflexi používaných didaktických metod a forem výuky, poprípade i k zefektivnení didaktického pusobení stredoškolských pedagogu v oboru dejepis.