Možnost spolupráce mezi školou a rodinou v práci s literárním textem na 1. stupni ZŠ
Possibility of cooperation between the school and the family in worning with the literary text at the 1st grade of primary school
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/9696Identifiers
Study Information System: 51831
Collections
- Kvalifikační práce [19158]
Author
Advisor
Referee
Klumparová, Štěpánka
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Teacher Training for Primary Schools
Department
Information is unavailable
Date of defense
17. 5. 2007
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Diplomová práce se zabývá problematikou dětského čtenářství. Uvádí, že kjeho rozvoji je potřeba spolupráce rodiny a školy. Zkoumá, jak by tyto dvě instituce mohly spolupracovat, a porovnává, jak spolupracují u nás a v Německu. Vychází především z dostupných českých a německých pramenů a literatury, ale také z odpovědí dvou desítek učitelů 1. stupně ZŠ, kteří ve vytvořeném dotazníku vyjádřili svůj postoj ke čtenářství svých žáků i ke spolupráci s rodinou. Práce je doložena řadou příkladů z Německa, ale i z českých škol. Autorka v závěru práce přináší i některé "vlastní čtenářské aktivity" vhodné pro spolupráci školy a rodiny. Tato diplomová práce bude přínosem pro učitele 1. stupně ZŠ, kteří se chtějí přičinit o zlepšení čtenářství svých žáků. Nabízené možnosti spolupráce s rodinou jsou jedním možným řešením. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Diplomová práce se zabývá problematikou dětského čtenářství. Uvádí, že kjeho rozvoji je potřeba spolupráce rodiny a školy. Zkoumá, jak by tyto dvě instituce mohly spolupracovat, a porovnává, jak spolupracují u nás a v Německu. Vychází především z dostupných českých a německých pramenů a literatury, ale také z odpovědí dvou desítek učitelů 1. stupně ZŠ, kteří ve vytvořeném dotazníku vyjádřili svůj postoj ke čtenářství svých žáků i ke spolupráci s rodinou. Práce je doložena řadou příkladů z Německa, ale i z českých škol. Autorka v závěru práce přináší i některé "vlastní čtenářské aktivity" vhodné pro spolupráci školy a rodiny. Tato diplomová práce bude přínosem pro učitele 1. stupně ZŠ, kteří se chtějí přičinit o zlepšení čtenářství svých žáků. Nabízené možnosti spolupráce s rodinou jsou jedním možným řešením. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)