Zavedení in-line bruslení do škol
The Introduction of In-line Skating to Schools
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/9768Identifikátory
SIS: 22125
Kolekce
- Kvalifikační práce [19158]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Přibyl, Ivan
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra tělesné výchovy
Datum obhajoby
15. 5. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Teoretická část diplomové práce je řešena na základě uplatnění hned několika metod. Jedná se především o metody vyhledávání a porovnávání údajů, které se týkají vývoje in-line bruslení, přehledu druhů in-line bruslí a nejvhodnějších doplňků a údajů o správném fyzickém vývoji dítěte. Materiál byl získáván převážně studiem odborné literatury a tištěných pramenů a internetových zdrojů. V teoretické části byly též užity metody analýzy, syntézy, srovnávání, zobecňování a konkretizace, indukce a dedukce.
In-line skating is a sport that doesn't strain the child's organism but on the contrary it improves its health condition. There is no compact handbook at the moment that would enable its teaching. This thesis entitled « The introduction of in-line skating to schools » focuses on drawing up the above mentioned handbook, deals with studying the literature that describes the history of in-line skating and also the literature on the physical evolution of a child. Finally this thesis tries to find out the chances of such a handbook to be used in real education on primary schools.