Projekt marketingové strategie pro produkt adrenalinové sporty
Markteing Strategies Plan for Extreme Sports
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/996Identifiers
Study Information System: 29188
Collections
- Kvalifikační práce [8874]
Author
Advisor
Referee
Navrátilová, Miroslava
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
11. 5. 2006
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Název: Projekt marketingové strategie pro produkt adrenalinové sporty Cíl práce: Navrhnout marketingovou strategii, která by mohla zvýšit diváckou návštěvnost na adrenalinovém sportu sjezd horských kol Metody: Marketingový výzkum- dotazování, SWOT analýza, popisná analýza Výsledky: Závěry a doporučení marketingových strategií na zvýšení návštěvnosti závodů ve sjezdu na horských kolech Klíčová slova: Marketing, marketingový výzkum, dotazování, SWOT analýza
Title: Pian of marketing strategies for (product) extreme sports Work goals: To propose marketing strategies that can increase spectator attendance on extreme sport mountain bike downhill races Methods: Marketing research- questioning, SWOT analysis, describing analysis Results: Conclusion and advices for increasing spectator attendance on mountain bike downhill races Key words: Marketing, Marketing research, questioning, SWOT analysis