Zobrazit minimální záznam

Child's aggressiveness in the context of mass media
dc.contributor.advisorVališová, Alena
dc.creatorBrychcínová, Tereza
dc.date.accessioned2017-04-03T12:57:54Z
dc.date.available2017-04-03T12:57:54Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/10205
dc.description.abstractPráce zpracovává problematiku agresivity dítěte v kontextu masmédií a má teoreticko-výzkumný charakter. První kapitola teoretické části diplomové práce vymezuje agresivní chování a porovnává teorie agrese od vybraných autorů, rozděluje typy agrese a zabývá se faktory, které ovlivňují agresivní chování u mládeže, a člení vybrané projevy protispolečenského chování. Druhá kapitola práce je o dětech a médiích, o problematice manipulace v kontextu masmédií, o vlivu médií na agresivitu dítěte a ovlivňování jeho osobnosti televizí a počítačem. Třetí kapitola je empirickým ověřením druhé kapitoly a zabývá se problematikou role televize a počítače v každodenním životě dětí. Jak často se děti a studenti dívají na televizi, kolik hodin denně jsou na počítači, jak ovlivňuje televize a počítač školní výuku dítěte, jaké vztahy s rodiči přináší dítěti sledování televize a užívání počítače a též porovnává činnosti spojené s médii ve srovnání s ostatními volnočasovými aktivitami. Empirické ověření probíhalo na základní a střední škole a výzkumným nástrojem byl dotazník.cs_CZ
dc.description.abstractThis work is focused on the problems of child's aggressiveness in the context of mass media from the theoretical - empirical view. The first chapter of the theoretical diploma's part defines aggressive behaviour and compares the aggression's theories of chosen authors, divides the types of aggression and it is engaged in factors which influence the aggressive behaviour of the young and divided special reveals of antisocial behaviour. The second chapter is about children and the media and it is mainly focused on the probléme with manipulation in the context of mass media furthermore on the influence of the media on child's aggressiveness and influencing his personality through a television and a computer. The third chapter is the empirical verification of the second chapter and its main aim is the role of using a television and a computer in common child's life - the important question are these: How often do children and students watch TV? How many hours do they use a computer? How is the influence of TV and a computer on school education? Which relation do watching TV and using a computer bring between parents and children? And the chapter also compares activities connected with the media in comparision of the other leisure activities. The empirical verification was proceeded at the elementary and high...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleAgresivita dítěte v kontextu masmédiícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-28
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId27754
dc.title.translatedChild's aggressiveness in the context of mass mediaen_US
dc.contributor.refereeKoťa, Jaroslav
dc.identifier.aleph001011614
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce zpracovává problematiku agresivity dítěte v kontextu masmédií a má teoreticko-výzkumný charakter. První kapitola teoretické části diplomové práce vymezuje agresivní chování a porovnává teorie agrese od vybraných autorů, rozděluje typy agrese a zabývá se faktory, které ovlivňují agresivní chování u mládeže, a člení vybrané projevy protispolečenského chování. Druhá kapitola práce je o dětech a médiích, o problematice manipulace v kontextu masmédií, o vlivu médií na agresivitu dítěte a ovlivňování jeho osobnosti televizí a počítačem. Třetí kapitola je empirickým ověřením druhé kapitoly a zabývá se problematikou role televize a počítače v každodenním životě dětí. Jak často se děti a studenti dívají na televizi, kolik hodin denně jsou na počítači, jak ovlivňuje televize a počítač školní výuku dítěte, jaké vztahy s rodiči přináší dítěti sledování televize a užívání počítače a též porovnává činnosti spojené s médii ve srovnání s ostatními volnočasovými aktivitami. Empirické ověření probíhalo na základní a střední škole a výzkumným nástrojem byl dotazník.cs_CZ
uk.abstract.enThis work is focused on the problems of child's aggressiveness in the context of mass media from the theoretical - empirical view. The first chapter of the theoretical diploma's part defines aggressive behaviour and compares the aggression's theories of chosen authors, divides the types of aggression and it is engaged in factors which influence the aggressive behaviour of the young and divided special reveals of antisocial behaviour. The second chapter is about children and the media and it is mainly focused on the probléme with manipulation in the context of mass media furthermore on the influence of the media on child's aggressiveness and influencing his personality through a television and a computer. The third chapter is the empirical verification of the second chapter and its main aim is the role of using a television and a computer in common child's life - the important question are these: How often do children and students watch TV? How many hours do they use a computer? How is the influence of TV and a computer on school education? Which relation do watching TV and using a computer bring between parents and children? And the chapter also compares activities connected with the media in comparision of the other leisure activities. The empirical verification was proceeded at the elementary and high...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010116140106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV