dc.contributor.advisor | Valentová, Lidmila | |
dc.creator | Rubášová, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2017-04-05T07:53:54Z | |
dc.date.available | 2017-04-05T07:53:54Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/11546 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce pojednává o problematice sebepojetí a sebehodnocení adolescentů se specifickými poruchami učení. Teoretická část je zaměřena na specifické poruchy učení, adolescenci a sebepojetí dospívajících. V praktické části diplomové práce jsem shromáždila informace o adolescentech se specifickými poruchami učení pomocí rozhovoru, pozorování a z dat pedagogicko-psychologické poradny. Z těchto údajů jsem sestavila tři případové studie chlapců a jedné dívky pro období od narození až do současnosti. Pokusila jsem se z kasuistik analyzovat obecné znaky individuálních problémů se specifickými poruchami učení s důrazem na utváření jejich sebepojetí. | cs_CZ |
dc.description.abstract | My diploma work deals with problems of self-conception and self-evaluation of adolescents with specific learning disabilities. The theoretical part is focused on specific learning disabilities, the period of adolescence and teenager's self-conception. The practical part of my diploma work consists of the information I gathered about adolescents with specific learning disabilities by means of an interviews, observation and data collected from the education and psychology counselling office. Based on this information I compiled three case studies, two of a boy and one of a girl, each through a period from their birth until the present. Based on casuistries I tried to analyze the common signs of individual problems with specific learning disabilities with emphasis on the formation of their self-conception. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Sebehodnocení adolescentů se specifickými poruchami učení | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-01-28 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 52626 | |
dc.title.translated | Self-evaluation of adolencents with specific learning difficulties | en_US |
dc.contributor.referee | Kovaříková, Miroslava | |
dc.identifier.aleph | 000969458 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - rodinná výchova | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Domestic Science | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy biologie - rodinná výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Biology - Domestic Science | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce pojednává o problematice sebepojetí a sebehodnocení adolescentů se specifickými poruchami učení. Teoretická část je zaměřena na specifické poruchy učení, adolescenci a sebepojetí dospívajících. V praktické části diplomové práce jsem shromáždila informace o adolescentech se specifickými poruchami učení pomocí rozhovoru, pozorování a z dat pedagogicko-psychologické poradny. Z těchto údajů jsem sestavila tři případové studie chlapců a jedné dívky pro období od narození až do současnosti. Pokusila jsem se z kasuistik analyzovat obecné znaky individuálních problémů se specifickými poruchami učení s důrazem na utváření jejich sebepojetí. | cs_CZ |
uk.abstract.en | My diploma work deals with problems of self-conception and self-evaluation of adolescents with specific learning disabilities. The theoretical part is focused on specific learning disabilities, the period of adolescence and teenager's self-conception. The practical part of my diploma work consists of the information I gathered about adolescents with specific learning disabilities by means of an interviews, observation and data collected from the education and psychology counselling office. Based on this information I compiled three case studies, two of a boy and one of a girl, each through a period from their birth until the present. Based on casuistries I tried to analyze the common signs of individual problems with specific learning disabilities with emphasis on the formation of their self-conception. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009694580106986 | |