Zobrazit minimální záznam

Robot Battle Simulation
dc.contributor.advisorAdámek, Jiří
dc.creatorMatyska, Pavel
dc.date.accessioned2017-04-05T08:53:23Z
dc.date.available2017-04-05T08:53:23Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/11819
dc.description.abstractV této práci se budu nejprve zabývat obecným pohledem na agenty, jakožto obecné objekty vědeckého zkoumání. Z jednoho druhu agentů jsou zkonkretizováním vytvořeni a implementováni roboti v mém sofwarovém projektu. Stejně tak se budu zabývat prostředím, ve kterém jsou agenti umístěni, tedy nejprve z obecného hlediska a poté na mém konkrétním prostředí, ve kterém probíhá samotná simulace bitvy robotů. V práci také předvedu, jak lze navrhnout systém pro vidění softwarových robotů, jaké situace mohou na bitevním poli nastat a jak je bitevní pole, tedy prostředí pro roboty, navrženo. V závěru práce zdůvodním výběr typu agenta pro roboty porovnáním výhod a nevýhod pro záměr projektu.cs_CZ
dc.description.abstractIn this work I will discuss general view on agent as objects of science research. One of the discussed type of agent is used for implementing robots in my software project. I will also discuss environment in which agents exist, for the first time from general view, then in my software project, in which the robot battle simulation proceed. In this work I will propose, how a software robot view as percept can be proposed, which situation can occur on the battle field, and how is the battle field as environment for robots designed. At the end of this work I justify my decision to choose the type of agent by comparing theirs advantages and disadvantages for the aim of the project.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleSimulace bitvy robotůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-31
dc.description.departmentKatedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Software Engineeringen_US
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId44234
dc.title.translatedRobot Battle Simulationen_US
dc.contributor.refereeVaculín, Roman
dc.identifier.aleph000942890
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineeringen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV této práci se budu nejprve zabývat obecným pohledem na agenty, jakožto obecné objekty vědeckého zkoumání. Z jednoho druhu agentů jsou zkonkretizováním vytvořeni a implementováni roboti v mém sofwarovém projektu. Stejně tak se budu zabývat prostředím, ve kterém jsou agenti umístěni, tedy nejprve z obecného hlediska a poté na mém konkrétním prostředí, ve kterém probíhá samotná simulace bitvy robotů. V práci také předvedu, jak lze navrhnout systém pro vidění softwarových robotů, jaké situace mohou na bitevním poli nastat a jak je bitevní pole, tedy prostředí pro roboty, navrženo. V závěru práce zdůvodním výběr typu agenta pro roboty porovnáním výhod a nevýhod pro záměr projektu.cs_CZ
uk.abstract.enIn this work I will discuss general view on agent as objects of science research. One of the discussed type of agent is used for implementing robots in my software project. I will also discuss environment in which agents exist, for the first time from general view, then in my software project, in which the robot battle simulation proceed. In this work I will propose, how a software robot view as percept can be proposed, which situation can occur on the battle field, and how is the battle field as environment for robots designed. At the end of this work I justify my decision to choose the type of agent by comparing theirs advantages and disadvantages for the aim of the project.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990009428900106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV