dc.contributor.advisor | Adámek, Jiří | |
dc.creator | Matyska, Pavel | |
dc.date.accessioned | 2017-04-05T08:53:23Z | |
dc.date.available | 2017-04-05T08:53:23Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/11819 | |
dc.description.abstract | V této práci se budu nejprve zabývat obecným pohledem na agenty, jakožto obecné objekty vědeckého zkoumání. Z jednoho druhu agentů jsou zkonkretizováním vytvořeni a implementováni roboti v mém sofwarovém projektu. Stejně tak se budu zabývat prostředím, ve kterém jsou agenti umístěni, tedy nejprve z obecného hlediska a poté na mém konkrétním prostředí, ve kterém probíhá samotná simulace bitvy robotů. V práci také předvedu, jak lze navrhnout systém pro vidění softwarových robotů, jaké situace mohou na bitevním poli nastat a jak je bitevní pole, tedy prostředí pro roboty, navrženo. V závěru práce zdůvodním výběr typu agenta pro roboty porovnáním výhod a nevýhod pro záměr projektu. | cs_CZ |
dc.description.abstract | In this work I will discuss general view on agent as objects of science research. One of the discussed type of agent is used for implementing robots in my software project. I will also discuss environment in which agents exist, for the first time from general view, then in my software project, in which the robot battle simulation proceed. In this work I will propose, how a software robot view as percept can be proposed, which situation can occur on the battle field, and how is the battle field as environment for robots designed. At the end of this work I justify my decision to choose the type of agent by comparing theirs advantages and disadvantages for the aim of the project. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.title | Simulace bitvy robotů | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-01-31 | |
dc.description.department | Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Software Engineering | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 44234 | |
dc.title.translated | Robot Battle Simulation | en_US |
dc.contributor.referee | Vaculín, Roman | |
dc.identifier.aleph | 000942890 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programování | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programming | en_US |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineering | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Programování | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Programming | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | V této práci se budu nejprve zabývat obecným pohledem na agenty, jakožto obecné objekty vědeckého zkoumání. Z jednoho druhu agentů jsou zkonkretizováním vytvořeni a implementováni roboti v mém sofwarovém projektu. Stejně tak se budu zabývat prostředím, ve kterém jsou agenti umístěni, tedy nejprve z obecného hlediska a poté na mém konkrétním prostředí, ve kterém probíhá samotná simulace bitvy robotů. V práci také předvedu, jak lze navrhnout systém pro vidění softwarových robotů, jaké situace mohou na bitevním poli nastat a jak je bitevní pole, tedy prostředí pro roboty, navrženo. V závěru práce zdůvodním výběr typu agenta pro roboty porovnáním výhod a nevýhod pro záměr projektu. | cs_CZ |
uk.abstract.en | In this work I will discuss general view on agent as objects of science research. One of the discussed type of agent is used for implementing robots in my software project. I will also discuss environment in which agents exist, for the first time from general view, then in my software project, in which the robot battle simulation proceed. In this work I will propose, how a software robot view as percept can be proposed, which situation can occur on the battle field, and how is the battle field as environment for robots designed. At the end of this work I justify my decision to choose the type of agent by comparing theirs advantages and disadvantages for the aim of the project. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009428900106986 | |