Zobrazit minimální záznam

Online reputation management as a tool for changing the perception of companies
dc.contributor.advisorRosenfeldová, Jana
dc.creatorLinhartová, Barbora
dc.date.accessioned2020-07-15T10:10:32Z
dc.date.available2020-07-15T10:10:32Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/118664
dc.description.abstractThe aim of this bachelor's thesis is to present a modern concept called online reputation management, which deals with ensuring the most favorable reputation of companies on the internet and thus support their positive perception. It is appropriate to address this topic mainly due to the rapid development of technologies, thanks to which the reputation is increasingly endangered, and at the same time it still remains a key value in companies. The theoretical part of the work first presents the corporate communication and PR, on which the research discipline is based, and which precedes the interpretation of the classical reputation of management. The main topic of the thesis then examines in more detail the importance of reputation management on the internet and the various techniques that companies can use to do so. The practical part focuses on a specific environment in which online reputation management is often applied, and these are review portals. Reviews have proven to be a key factor in building an online reputation, so it is appropriate for today's businesses to adapt in a timely and adequate manner to a dynamic internet environment where they can proactively manage user ratings to their advantage. The research itself provides insight into the decisions of current internet users not only...en_US
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je představit moderní koncept s názvem online reputation management, v jehož zájmu je zajistit co nejpříznivější reputaci firem na internetu a podpořit tak jejich pozitivní vnímání. Tímto tématem je vhodné se zabývat především z důvodu rychlého vývoje technologií, díky nimž je reputace čím dál více v ohrožení, a přitom i nadále zůstává klíčovou hodnotou ve firmách. Teoretická část práce nejprve představuje firemní komunikaci a PR, ze kterých zkoumaná disciplína vychází, a které předchází výkladu o klasickém reputation managementu. Hlavní téma práce pak blíže popisuje význam řízení reputace na internetu a různé techniky, které k tomu mohou firmy využívat. Praktická část se zaměřuje již na konkrétní prostředí, ve kterém je online reputation management často aplikován, a tím jsou recenzní portály. Recenze se ukázaly jako stěžejní faktor při utváření online reputace, a proto je pro současné firmy vhodné se včas a adekvátně adaptovat na dynamické internetové prostředí, kde mohou proaktivně řídit uživatelská hodnocení ku svému prospěchu. Vlastní výzkum přináší vhled do rozhodování současných internetových uživatelů nejen na základě online recenzí, ale také podle způsobů, kterými firmy se svými publiky v tomto prostředí komunikují. Vybrané strategie totiž významně ovlivňují...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectReputationen_US
dc.subjectonline reputationen_US
dc.subjectonline reputation managementen_US
dc.subjectcorporate communicationen_US
dc.subjectonline consumersen_US
dc.subjectreviewsen_US
dc.subjectonline reviewsen_US
dc.subjectonline social mediaen_US
dc.subjecteWOMen_US
dc.subjectonline PRen_US
dc.subjectReputacecs_CZ
dc.subjectonline reputacecs_CZ
dc.subjectonline reputation managementcs_CZ
dc.subjectfiremní komunikacecs_CZ
dc.subjectspotřebitelé na internetucs_CZ
dc.subjectrecenzecs_CZ
dc.subjectonline recenzecs_CZ
dc.subjectonline sociální médiacs_CZ
dc.subjecteWOMcs_CZ
dc.subjectPR na internetucs_CZ
dc.titleOnline reputation management jako nástroj pro změnu vnímání firmycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-06-24
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId204410
dc.title.translatedOnline reputation management as a tool for changing the perception of companiesen_US
dc.contributor.refereeVranka, Marek
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této bakalářské práce je představit moderní koncept s názvem online reputation management, v jehož zájmu je zajistit co nejpříznivější reputaci firem na internetu a podpořit tak jejich pozitivní vnímání. Tímto tématem je vhodné se zabývat především z důvodu rychlého vývoje technologií, díky nimž je reputace čím dál více v ohrožení, a přitom i nadále zůstává klíčovou hodnotou ve firmách. Teoretická část práce nejprve představuje firemní komunikaci a PR, ze kterých zkoumaná disciplína vychází, a které předchází výkladu o klasickém reputation managementu. Hlavní téma práce pak blíže popisuje význam řízení reputace na internetu a různé techniky, které k tomu mohou firmy využívat. Praktická část se zaměřuje již na konkrétní prostředí, ve kterém je online reputation management často aplikován, a tím jsou recenzní portály. Recenze se ukázaly jako stěžejní faktor při utváření online reputace, a proto je pro současné firmy vhodné se včas a adekvátně adaptovat na dynamické internetové prostředí, kde mohou proaktivně řídit uživatelská hodnocení ku svému prospěchu. Vlastní výzkum přináší vhled do rozhodování současných internetových uživatelů nejen na základě online recenzí, ale také podle způsobů, kterými firmy se svými publiky v tomto prostředí komunikují. Vybrané strategie totiž významně ovlivňují...cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this bachelor's thesis is to present a modern concept called online reputation management, which deals with ensuring the most favorable reputation of companies on the internet and thus support their positive perception. It is appropriate to address this topic mainly due to the rapid development of technologies, thanks to which the reputation is increasingly endangered, and at the same time it still remains a key value in companies. The theoretical part of the work first presents the corporate communication and PR, on which the research discipline is based, and which precedes the interpretation of the classical reputation of management. The main topic of the thesis then examines in more detail the importance of reputation management on the internet and the various techniques that companies can use to do so. The practical part focuses on a specific environment in which online reputation management is often applied, and these are review portals. Reviews have proven to be a key factor in building an online reputation, so it is appropriate for today's businesses to adapt in a timely and adequate manner to a dynamic internet environment where they can proactively manage user ratings to their advantage. The research itself provides insight into the decisions of current internet users not only...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeA
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV