Zobrazit minimální záznam

City branding of Czech regional capital cities
dc.contributor.advisorŠifta, Miroslav
dc.creatorJenček, Lubor
dc.date.accessioned2020-07-16T09:48:33Z
dc.date.available2020-07-16T09:48:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/118684
dc.description.abstractLubor JENČEK: City branding krajských měst v Česku Abstract This thesis deals with city branding of Czech regional capital cities. Its goal is to compare city branding of Czech regional capital cities and reveal a functional mechanism of city branding in practice. The theoretical framework of this thesis is based on the concept of branding, which is first discussed in general and later theoretically and practically expanded. Its functions in general are discussed. In the empirical part, the main research attention is dedicated to concepts of place branding and city branding on the case of the contemporary city branding of Czech regional capital cities The thesis aims to answer six research questions divided into three thematical groups - interpretation of Czech regional capital cities' brands, motivation for their creating and use, and the ways how to manage them. Answers to these questions should reveal actual condition of Czech city branding. A combination of qualitative and quantitative methods is used in this thesis. Data were acquired by questionnaire survey targeted at all Czech regional capital cities' representatives, and semi-structured interviews with representatives of four selected cities (Ostrava, Zlín, Plzeň and Ústí and Labem) as case studies. The results of the thesis can be applied in...en_US
dc.description.abstractLubor JENČEK: City branding krajských měst v Česku Abstrakt Práce se zabývá city brandingem krajských měst v Česku. Jejím cílem je porovnat city branding českých krajských měst, a tím odhalit jeho funkční mechanismy používané v praxi. Práce v teoretické rovině pojednává o konceptu brandingu, o jeho funkcích, účelu a cílech v obecném měřítku. Tento koncept je dále teoreticky i prakticky specifikován pro účely této práce. Největší pozornost je věnována place a city brandingu. V empirické části práce je představena analýza současného city brandingu českých krajských měst. Hlavním bodem práce a cílem výzkumu je nalézt odpověď na šest výzkumných otázek. Otázky jsou rozděleny do tří okruhů: interpretace českých krajských city brandů, motivace k jejich vytvoření a strategie jejich užívání a správy. Odpovědi na výzkumné otázky poté mají za úkol odkrýt stav českého city brandingu a upřesňují tak hlavní cíl práce. V práci je použita kombinace kvantitativních a kvalitativních metod. Data vycházejí z výsledků dotazníkového šetření cíleného na zástupce magistrátů všech českých krajských měst a polostrukturovaných rozhovorů vedených s reprezentanty čtyř vybraných měst (Ostrava, Zlín, Plzeň a Ústí nad Labem) v rámci případových studií. Výsledky této práce mohou být aplikovány např. v oblasti marketingu, public relations a...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectbranden_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.subjectplace brandingen_US
dc.subjectcity brandingen_US
dc.subjectplace marketingen_US
dc.subjectcorporate identityen_US
dc.subjectgraphical symbolen_US
dc.subjectemblemen_US
dc.subjectlogoen_US
dc.subjectnew regional geographyen_US
dc.subjectregional developmenten_US
dc.subjectregional identityen_US
dc.subjectregional capital cityen_US
dc.subjectCzechiaen_US
dc.subjectbrandcs_CZ
dc.subjectbrandingcs_CZ
dc.subjectplace brandingcs_CZ
dc.subjectcity brandingcs_CZ
dc.subjectplace marketingcs_CZ
dc.subjectcorporate identitycs_CZ
dc.subjectgrafický symbolcs_CZ
dc.subjectznakcs_CZ
dc.subjectlogocs_CZ
dc.subjectnová regionální geografiecs_CZ
dc.subjectregionální rozvojcs_CZ
dc.subjectregionální identitacs_CZ
dc.subjectkrajské městocs_CZ
dc.subjectČeskocs_CZ
dc.titleCity branding krajských měst v Českucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-06-25
dc.description.departmentDepartment of Social Geography and Regional Develop.en_US
dc.description.departmentKatedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.identifier.repId208477
dc.title.translatedCity branding of Czech regional capital citiesen_US
dc.contributor.refereeŠerý, Miloslav
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální geografie a regionální rozvojcs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Geography and Regional Developmenten_US
thesis.degree.programGeographyen_US
thesis.degree.programGeografiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Social Geography and Regional Develop.en_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální geografie a regionální rozvojcs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Geography and Regional Developmenten_US
uk.degree-program.csGeografiecs_CZ
uk.degree-program.enGeographyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csLubor JENČEK: City branding krajských měst v Česku Abstrakt Práce se zabývá city brandingem krajských měst v Česku. Jejím cílem je porovnat city branding českých krajských měst, a tím odhalit jeho funkční mechanismy používané v praxi. Práce v teoretické rovině pojednává o konceptu brandingu, o jeho funkcích, účelu a cílech v obecném měřítku. Tento koncept je dále teoreticky i prakticky specifikován pro účely této práce. Největší pozornost je věnována place a city brandingu. V empirické části práce je představena analýza současného city brandingu českých krajských měst. Hlavním bodem práce a cílem výzkumu je nalézt odpověď na šest výzkumných otázek. Otázky jsou rozděleny do tří okruhů: interpretace českých krajských city brandů, motivace k jejich vytvoření a strategie jejich užívání a správy. Odpovědi na výzkumné otázky poté mají za úkol odkrýt stav českého city brandingu a upřesňují tak hlavní cíl práce. V práci je použita kombinace kvantitativních a kvalitativních metod. Data vycházejí z výsledků dotazníkového šetření cíleného na zástupce magistrátů všech českých krajských měst a polostrukturovaných rozhovorů vedených s reprezentanty čtyř vybraných měst (Ostrava, Zlín, Plzeň a Ústí nad Labem) v rámci případových studií. Výsledky této práce mohou být aplikovány např. v oblasti marketingu, public relations a...cs_CZ
uk.abstract.enLubor JENČEK: City branding krajských měst v Česku Abstract This thesis deals with city branding of Czech regional capital cities. Its goal is to compare city branding of Czech regional capital cities and reveal a functional mechanism of city branding in practice. The theoretical framework of this thesis is based on the concept of branding, which is first discussed in general and later theoretically and practically expanded. Its functions in general are discussed. In the empirical part, the main research attention is dedicated to concepts of place branding and city branding on the case of the contemporary city branding of Czech regional capital cities The thesis aims to answer six research questions divided into three thematical groups - interpretation of Czech regional capital cities' brands, motivation for their creating and use, and the ways how to manage them. Answers to these questions should reveal actual condition of Czech city branding. A combination of qualitative and quantitative methods is used in this thesis. Data were acquired by questionnaire survey targeted at all Czech regional capital cities' representatives, and semi-structured interviews with representatives of four selected cities (Ostrava, Zlín, Plzeň and Ústí and Labem) as case studies. The results of the thesis can be applied in...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV