Zobrazit minimální záznam

Marketing and advertisement's impact on the patient
dc.contributor.advisorŠevčíková, Jindra
dc.creatorPřikrylová, Natálie
dc.date.accessioned2021-02-09T09:34:44Z
dc.date.available2021-02-09T09:34:44Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/124277
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na marketing z pohledu dentální hygieny. Orientuje se ze široka na samotný pojem marketingu a způsoby, jak se marketing snaží ovlivnit klienta a přesvědčit ho, že právě tento produkt či služba je přesně to, co klient potřebuje. Práce se snaží shrnout i psychologické procesy, s kterými marketing pracuje, a zaobírá se centry v lidském mozku, které jsou při těchto procesech ovlivňovány. Dalším tématem je samotný marketing v ordinaci dentální hygienistky či zubního lékaře - především komunikace s pacientem, která je v rámci práce zdravotníka klíčová. Jako posledním, ale neméně důležitým bodem práce je užívání sociálních sítí jako reklamního média. Cílem bakalářské práce je zjištění, který z motivu používaný v reklamních spotech má na pacienty největší vliv. Dále se zabývá mírou vlivu odborníků na pacienty. S reklamou se dnes můžeme setkat na každém rohu, a proto se práce snaží zjistit, kde se společnost dnes s reklamou setkává nejčastěji. Na základě vyhodnocení výzkumu bylo zjištěno, že reklama negativně laděná (odstrašující) má na respondenty nepatrně větší vliv než reklama pozitivně laděná. Konzultace s odborníkem je pro pacienty důležitá a rady odborníků si berou k srdci. Sociální sítě na dnešním marketingovém trhu hrají hlavní roli, a proto nejvíce respondentů se s reklamou...cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on marketing in terms of dental hygiene. It focuses broadly on the very concept of marketing and the ways marketing seeks to influence a client and convince him that this product or service is exactly what the client needs. The thesis also tries to summarize the psychological processes that marketing works with and deals with centers in the human brain that are influenced in these processes. Another topic is marketing itself in the office of a dental hygienist or dentist - especially communication with the patient, which is a key part of the work of a healthcare professional. As the last but not less important point of work is the possibility of spreading work, marketing, through social networks and how today's society is set up for this kind of influence. The aim of this thesis is to find out which of the motives used in advertising spots has the greatest influence on patients. It also deals with the question of the influence of experts on patients and to what extent the opinion of the expert has an influence on patients. Today, advertising can be found on every corner, and therefore the work tries to find out where the company meets advertising most often today. Based on the evaluation of the research it was found that the negative negative (dissuasive) advertising has a...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, 3. lékařská fakultacs_CZ
dc.titleMarketing a vliv reklamy na pacientacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-01-11
dc.description.departmentDepartment of Stomatology 3FM CU and UHKVen_US
dc.description.departmentStomatologická klinika 3. LF UK a FNKVcs_CZ
dc.description.faculty3. lékařská fakultacs_CZ
dc.description.facultyThird Faculty of Medicineen_US
dc.identifier.repId223675
dc.title.translatedMarketing and advertisement's impact on the patienten_US
dc.contributor.refereeKoťová, Magdalena
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineDental hygienisten_US
thesis.degree.disciplineDentální hygienistkacs_CZ
thesis.degree.programSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Health Serviceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-cs3. lékařská fakulta::Stomatologická klinika 3. LF UK a FNKVcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enThird Faculty of Medicine::Department of Stomatology 3FM CU and UHKVen_US
uk.faculty-name.cs3. lékařská fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enThird Faculty of Medicineen_US
uk.faculty-abbr.cs3.LFcs_CZ
uk.degree-discipline.csDentální hygienistkacs_CZ
uk.degree-discipline.enDental hygienisten_US
uk.degree-program.csSpecializace ve zdravotnictvícs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Health Serviceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce je zaměřena na marketing z pohledu dentální hygieny. Orientuje se ze široka na samotný pojem marketingu a způsoby, jak se marketing snaží ovlivnit klienta a přesvědčit ho, že právě tento produkt či služba je přesně to, co klient potřebuje. Práce se snaží shrnout i psychologické procesy, s kterými marketing pracuje, a zaobírá se centry v lidském mozku, které jsou při těchto procesech ovlivňovány. Dalším tématem je samotný marketing v ordinaci dentální hygienistky či zubního lékaře - především komunikace s pacientem, která je v rámci práce zdravotníka klíčová. Jako posledním, ale neméně důležitým bodem práce je užívání sociálních sítí jako reklamního média. Cílem bakalářské práce je zjištění, který z motivu používaný v reklamních spotech má na pacienty největší vliv. Dále se zabývá mírou vlivu odborníků na pacienty. S reklamou se dnes můžeme setkat na každém rohu, a proto se práce snaží zjistit, kde se společnost dnes s reklamou setkává nejčastěji. Na základě vyhodnocení výzkumu bylo zjištěno, že reklama negativně laděná (odstrašující) má na respondenty nepatrně větší vliv než reklama pozitivně laděná. Konzultace s odborníkem je pro pacienty důležitá a rady odborníků si berou k srdci. Sociální sítě na dnešním marketingovém trhu hrají hlavní roli, a proto nejvíce respondentů se s reklamou...cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis is focused on marketing in terms of dental hygiene. It focuses broadly on the very concept of marketing and the ways marketing seeks to influence a client and convince him that this product or service is exactly what the client needs. The thesis also tries to summarize the psychological processes that marketing works with and deals with centers in the human brain that are influenced in these processes. Another topic is marketing itself in the office of a dental hygienist or dentist - especially communication with the patient, which is a key part of the work of a healthcare professional. As the last but not less important point of work is the possibility of spreading work, marketing, through social networks and how today's society is set up for this kind of influence. The aim of this thesis is to find out which of the motives used in advertising spots has the greatest influence on patients. It also deals with the question of the influence of experts on patients and to what extent the opinion of the expert has an influence on patients. Today, advertising can be found on every corner, and therefore the work tries to find out where the company meets advertising most often today. Based on the evaluation of the research it was found that the negative negative (dissuasive) advertising has a...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, 3. lékařská fakulta, Stomatologická klinika 3. LF UK a FNKVcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV